25.1 C
תל אביב
27 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

המדד החברתי המעוות

המדד החברתי פרסם דירוג שמיקם את ח"כ נאווה בוקר במקום האחרון מקרב חברי הכנסת. מנהל אגף קשרי חוץ של הליכוד – אלי חזן – הגיב בפוסט חריף אך מלא בעובדות שלא רק שסותרות את המדד אלא גם מראות כמה המדד לא משקף

חזן כתב כך :

חדשות חברתיות מזויפות.

שלום לאנשי המשמר החברתי. אתחיל ואומר : העבודה שאתם עושים היא עבודת קודש אלא שהרשלנות שלכם מאפילה על כל מה שיצרתם. שמאלנים קלאסים בקיצור.

פרסמתם את המדד החברתי של חורף 2017 ודירגתם את נאוה בוקר אחרונה בדירוג ? מי שקרא את כותרת הכתבה ואת כותרת המשנה באתר וואלה היה עלול לחשוב שנאוה בוקר היא מינימום עידן עופר מינאטורית אלא שהמציאות הפוכה. לא זו אף זו, מי שבוחן את מעשיה של בוקר מבין שהדירוג שלכם מניפולטיבי ומביך.

אז לפני שאפרט למה ביצעתם עבודה רשלנית במיוחד, אשר מעידה על האמינות שלכם, הייתי מציע שתכתבו גילוי נאות לגבי שני דברים :
א. אתם חברים של סתיו שפיר. ואל תגידו לי שאין קשר. כי אם אין קשר אז אל תשליכו בין החברות של ראש הממשלה עם כל מיני שמות של בעלי הון שאתם מפריחים לאוויר.
ב. שהדירוג שלכם מתלכתחילה לוקה בחסר. מדוע ? כי אני מסתכל על הניקוד ורואה שהח"כית שקיבלה את הדירוג הכי גבוה בקואליציה מקדימה שישה חברי אופוזיציה מתוך 54 חברים שם ! אגב, המגדלורים החברתיים לפיד, פרץ וקיבינימט מרגלית משתרכים אחרי חברי קואליציה אבל זה לא יפריע לכם להגדיר אותם כמגדלורים חברתיים בעתיד כאשר הם יעמידו עצמם לבחירה מול נתניהו.

זה ברור : המדד שלכם מוטה כי מלכתחילה הקואליציה נידונה להפסד על פי המדד שלכם.

אבל יש לי רעיון אחר :

למה שלא תקחו את המדדים שלכם ותחילו אותם על התקופות בהן ברק ואולמרט היו ראשי הממשלה. אני מניח שתתבזו. כי זה בדיוק כל העניין : כשאתה בקואליציה האחריות שלך יותר גדולה וכשתה באופוזיציה אתה צורח. קוראים לזה גניבת דעת וחוסר אחריות. אתם יודעים – כזאת של שמאלנים.

אז בואו ואבהיר לכם מדוע המדד שלכם הוא די פיאסקו :
משום שח"כ נאוה בוקר עשתה הרבה יותר מהמון חברי כנסת אחרים הן בקואליציה והן באופוזיציה מבחינה חברתית. קחו למשל את העלאת קצבת הנכות – היא הייתה מבין יוזמי ההעלאה. או למשל, נושא הכבאות וההצלה – היא למשל קידמה מאוד עזרה נפשית ללוחמי האש שמגנים עלינו. גם המשוחררים הטריים מצה"ל זוכים לעדנה כשהיא מבקשת להקנות להם פטור מתשלומי ארנונה וביטוח לאומי לתקופה שלאחר שיחרורם.

את זה לא כתבתם. במקום זאת הלכתם על דירוג על בסיס שיטת ההצבעות בכנסת. אלא שאם אני אעשה השוואה לשמאל ולאידאולוגיה ולמעשים הדי מביישים שלו מאזן חברתי היסטורי הרי שהוא יקבל ציון כולל של נכשל. בדיוק כמוכם.

בתמונה : תזכורת קטנה משנות ה – 90.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר האוצר כץ במפגש עם חברי סניף מטה יהודה

דניאל נחמיה

מאוחדים נעמוד: אבות שכולים מובילים את הדרך בקידום אחדות בעם

אריק זיו ויזר

טל גלבוע – חילוץ חיות שנכלאו בידי פלסטינים

דניאל נחמיה

לא ניתן להם לפגוע בראש הממשלה

דודו חיים

מדינת ישראל 2012 : ההתעללות במפוני גוש קטיף נמשכת

אלי חזן

חייבים ערך מוסף

עומר אריכא
דילוג לתוכן