24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הליכוד של הצעירים

צעירי הליכוד – מצפון ומדרום,רוח רעננה נושבת בתנועה

 

 

זה אינו סוד שבשנים האחרונות אחד האגפים הפעילים ביותר,אם לא לאמר הפעיל שבהם הינו אגף צעירי הליכוד.

כ-5 שנים של פעילות אינטנסיבית,אידאולוגית, אשר מתפרשת על פני מגוון תחומים ובעיקר מחזירה את הליכוד לימים הגדולים,בהם גם צעירות וצעירים התגאו להגיד שהם צעירי הליכוד,פעילים בתנועה ושותפים לעשייה.

צעירים היו שותפים לתהליכים הרי גורל לאורך ההסטוריה של התנועה הציונית. מהבולטים שביניהם היו הצעירים של ז’בוטינסקי, שפעלו בחלקו הראשון של המאה הקודמת ותרמו רבות להקמתה של ארץ ישראל והנהגתה בראשית ימיה.

כך גם המאה הנוכחית מביאה איתה משב רוח רענן שסוחף אחריה את הארץ כולה. צעירים לוקחים על עצמם אחריות, מובילים מהלכים ושותפים לתהליכי קבלת ההחלטות בישראל. הפעילות מתרכזת בשלושה מוקדים עיקריים, פעילות צעירי הליכוד ברמה הארצית אותה מרכזים עומרי אקוניס ואיתמר דוננפלד, הפורום הצפוני של צעירי הליכוד והפורום הדרומי של צעירי הליכוד.

המנוע מאחורי פעילות זו הם הטובים והאיכותיים בתנועתנו, מנהיגים צעירים שרצונם לתרום ולהוביל למען כלל אזרחי ישראל.

בחוד החנית הצפוני שותפים צעירים מערי האזור כולו, בתוכם קרית שמונה, נהריה, עכו, נצרת עילית, מגדל העמק נשר וחיפה. למרות שאין באפשרותינו למנות כאן את כולם, בכל זאת ברצוני להזכיר בודדים מהם: שי בן דוד, אביחי שטרן, יניב בן שושן,יותם שוורץ,מיכל מנין, ,אופיר בר, רועי שחם, צח נחמני, יואב בן עמי, איתי רק, יוסי סבג, יונתן דובינסקי, איתמר סונינו, פליקס קוריטני, שלומי זינו, רותם אוחנה,אביחי בר-שלום, אמיר ריינר, חיים לוי, מני אורון, עידו כרמל וחברות וחברים נוספים .

גם בדרום הארץ חלה בשנים האחרונות התעוררות של צעירי הליכוד,בחזית העשייה בדרום הארץ עומדים צעירים מבאר-שבע,שדרות,אופקים,נתיבות,אילת ובהם: יניב גבאי,ליאור רזניק,אורטל שמואלי,רון דדון,רותם לימר,אורטל אסולין,טל קרצפלד,עומר שכטר וצעירות וצעירים נוספים.

חלק מהמוזכרים בכתבה מהווים את חוד החנית בתאי הליכוד הרשמיים של תנועת הליכוד בקמפוסים השונים,תאי לביא-גלעד וחלק עובדים ומתנדבים בלשכות שרים וח”כים בתנועת הליכוד.

בפורומים המקומייים בצפון ובדרום מתקיימת פעילות משולבת,גם ברמה הארצית בפעילות של צעירי הליכוד וגם ברמה המקומית על מנת לתת מענה,כל פורום באיזורו, לצרכים של צעירי הליכוד ,הן ברמת הפעילות המוניציפאלית והן ברמה הסטודנטיאלית.

למרות הדרך הארוכה והקשיים, אנו מקווים שתתמידו, תמשיכו לסחוף ולהוביל לפי הדרך והמסורת של הליכוד.

להצטרפות לפעילות צעירי הליכוד בצפון ובדרום ניתן ליצור קשר דרך דפי הפייסבוק.

הפורום הדרומי:

http://www.facebook.com/#!/groups/youngsouthlikud/

הפורום הצפוני:

http://www.facebook.com/groups/Likud.Zafon/

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר אקוניס נפגש עם חברי תא לביא

Gilad Trugbild

תל חי הפכה למורשת של צעירי הליכוד

אלי חזן

ארנס: “אין צורך בלחץ הציבורי בפרשת החייל היורה מחברון. צריך לתת לגורמי החקירה לעבוד”

אריק זיו ויזר

אוירה תוססת בכינוס מועצת צעירי הליכוד

Gilad Trugbild

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן

צעירי הליכוד בצפון חיים מתמיד

אלי חזן
דילוג לתוכן