24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

הליכוד בשלטון, אבל – השמאל הוא ששולט באמת.

מינויים פוליטיים -הצד השני של המטבע.

אנחנו אכן בשלטון, כבר יותר ממחצית הקדנציה. אבל – מי באמת שולט ?!

כאשר בוחנים את ההרכב האנושי של המשרדים הממשלתיים והחברות הציבוריות, כולל – דירקטורים בחברות ממשלתיות, נוכחים בעובדה מעציבה אחת – כמעט אין זכר לאנשי ליכוד, והפסיפס האנושי בהם מורכב בעיקר מאנשי -שמאל או למצער -אנשי “קדימה” ו”עבודה”.ואז נשאלת השאלה – האם אנחנו באמת בשלטון?!

יאמר מאן דהוא כי – שלטון נקבע ע”י תפיסותיו המדיניות והחברתיות/כלכליות, ואני אומרת – גם ההרכב האנושי קובע את השלטון.

ההסבר לכך פשוט – כדי שאידיאולוגייה תבסס את אחיזתה בשטח , עליה להיות נתמכת גם בעמדות חומריות, על משקל -“אם אין לחם -אין תורה” ואין אידיאולוגיה”.

על מנת למנוע אי-הבנות, אומר כאן ועכשיו כי – אני בעד איוש כל התפקידים והמשרות הציבוריות , אך ורק ע”י אנשים ונשים ראויים, מוכשרים, ומשכילים. אלא שאז נשאלת השאלה המכרעת – האם אי בקרב שורות הליכוד אנשים ונשים ראויים לפחות (אם לא יותר!) כפי שהם מצויים בשורות השמאל?! וודאי וודאי שיש , והם רבים וטובים !

כאשר באים “יפי- הנפש” וטוענים כי -“מינויים פוליטיים הם דבר פסול ונפסד” , האם הם גם נותנים את הדעת על כל אותם פעילים נאמנים של הליכוד, מוכשרים וראויים ככל שיהיו, אשר שילמו מחיר פוליטי ופוטרו ממשרותיהם כאשר השלטון התחלף, ואנחנו נפלנו לאופוזיצייה, אך ורק בגין זיקתם הפולטית לליכוד?! כיצד הם מצדיקים אי-צדק ועוול משווע זה ?!

בשורה התחתונה – רצוי כי הליכוד, באמצעות שריו וראשי מסדותיו, יתחיל למנות, ומהר, את אנשיו, לכל תפקיד או משרה מתאימים בשירות הציבורי, (כמובן – רק אנשים ונשים ראויים), אחרת – הוא עלול לאבד את אחיזתו בפעילי- השטח, וירוחם (!) עלולה להיות רק הסנונית הראשונה, שבעקבותיה – העתיד מי ישורנו.

ויפה שעה אחת קודם!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אופניים חשמליים: לא מה שחשבנו

אלי חזן

מכתב הרבנים – ביטוי גזעני או שדר של דאגה ומצוקה

אריק זיו ויזר

הדלפה מדו”ח סאאב”א -“אירן התקינה מאות צנטריפוגות”.

אלי חזן

פרשת שמות

אריק זיו ויזר

הרשימה המשותפת והמציאות

עינר אביב

פרשת חוקת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן