40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הליכודניקים החדשים לרה”מ: יש לשלב נשים ברשימה

הליכודניקים החדשים פנו אל ראש הממשלה במכתב ובו בקשה לשילוב נשים ברשימת הליכוד


במכתב אותו שלחו הליכודניקים החדשים אל ראש הממשלה, כתבו בין השאר: “ראוי כי מפלגה לאומית ליברלית, המובילה את סדר היום הציבורי במדינת ישראל ומייצגת קהלים נרחבים, תמצא לנכון להגדיל את כמות הנשים המכהנות מטעמה בכנסת ישראל.


אנו מאמינים שלנשים יש תפקיד חשוב וייחודי בעבודה הפרלמנטרית. אמנם, גם גברים יכולים כמובן לקדם נושאים החשובים לנשים, אולם בסופו של דבר נציגות נשית משמעותית תוכל לקדם שוויון מגדרי אמיתי, להתייחס למצוקות ולבעיות ייחודיות לנשים בישראל ולגוון את השיח הציבורי בנקודת מבט נשית.

 

מעבר לכך, ישנה חשיבות עליונה למסר הנלווה להצבת נשים נוספות ברשימת הליכוד; כמפלגה השואפת למשול במדינה, ראוי כי הליכוד יאמר בקול ברור ומפורש כי נושא ייצוגן של נשים בכנסת חשוב ומהותי, וכי שילובן של נשים במערכות הציבוריות במדינת ישראל אינה סיסמא גרידא-  אלא עקרון המנחה את פעילות המפלגה בהחלטותיה.

 

הכללת שתי נשים נוספות ברשימה, באמצעות זכות השריון השמורה לך כיו”ר התנועה, תועיל אפוא ותוכל ולגוון את הרשימה שנבחרה בפריימריז בליכוד.”

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משלבים כוחות למען שיפור השירות בסורוקה

אלי חזן

ה’פרויקטור’ של העלייה

עידן חדש בלשכת רגב : יאיר שלום מונה ליועצה הפוליטי

אריק זיו ויזר

גאווה בליכוד – ציון דרך

אלי חזן

הח”כ שיהפוך לשר

“עכשיו שטרן מלכלך על בוגי”

אלי חזן
דילוג לתוכן