22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

הכנס של הנגבי בניחוחו של מדמון

כאיש תנועה מעל ארבעים שנה עם פעילות מגוונת בכל תחום פוליטי  בתנועה מצאתי לנכון להציג באור נוסטלגי מפגש מרגש מלא זיכרונות שהתקיים ביום רביעי באולם "דניאל" באור יהודה שיזם חבר הכנסת צחי הנגבי שתכליתו הכשת כוסית לרגל השנה החדשה וברכות בשיתוף חברי מרכז יו"ר סניפים ומועצות ופעילי שטח בתנועה.

 

 

המפגש היה מיוחד שמלא אותי באופן אישי זיכרונות מהעבר הרחוק שבו ניתן לחוש את מדורת השבט והאהבה הקולקטיבית בקרב החברים – של "אחד למען כולם וכולם למען אחד" חברנו צחי הנגבי הינו מהווה בקרבנו דמות מגבשת ומלכדת מעצם אופיו וחינוכו הבי"תריסט ושורשיו האמיתיים של איש ערכים למען העם והמדינה והדאגה האישית לפרט ולכלל, תכונות אלה כמעט הובילו אותו אצל בני עוולה למחיר אישי.

דעתי האישית ואני מאמין שרבים  מחברי בתנועה שמחים על כך שנתברכנו שחזר לכור מחצבתו ומצא את מקומו האמיתי לתרום מאמונתו, ניסיונו, חוכמתו ותבונותיו לעם ולתנועה.

חשתי התעלות הרוח והתחושה הנפלאה שיש גם קשר חברי בין שרנו על אף התחרות הידועה בפוליטיקה צחי הנגבי שארח את השר גדעון סער גילו תעצומת נפש ודוגמא למופת לחיקוי שאפשר גם אחרת והדברים מקבלים אפטיה ופרגון חיובי בקרב החברים, מצדיע לכם.

חברים יקרים בואו נמשיך לעלות את התנועה על נס להגביר את השייכות המוטיבציה וההתייחסות בקרב חברי המרכז ופעילי השטח שהם בסיס הפירמידה שנושאים את כל מוסדות התנועה והם אלה שיצעידו את התנועה למנדטים רבים ככל שניתן ולהחזיר עטרה ליושנה, כי בלי בסיס איתן לא ניתן לבנות בית וחשוב שההנהגה תיתן דעתה לכך.

 

 

 

בברכת שנה טובה לכולם

מאחל שלמה מדמון

חבר מרכז

חבר מזכירות ו"מייסד"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השרים לא נכחו והישיבה ננעלה

אריק זיו ויזר

אביבה סלמון – הלב הפועל של הליכוד

אלי חזן

אופירה נגד מירי : ועכשיו הזעם של חברי מרכז ואנשי עסקים

אריק זיו ויזר

פורום דרור: "הגיע הזמן להתעורר"

Gilad Trugbild

בבית שמש חגגו את הגבורה עם השר ישראל כץ

אלי חזן

ליכודניק מציג : פורום דתיים לאומיים קלאסיים (דלק בליכוד)

אלי חזן
דילוג לתוכן