22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

הכנסת מצדיעה לכבאים,לשוטרים וסוהרים

במעמד יו"ר הכנסת וכוחות ביטחון וההצלה הודלק היום נר שביעי

יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, הדליק היום (ג') במשכן הכנסת נר שביעי של חנוכה, במעמד הסמפכ"ל אילן פרנקו, סגן נציב כבאות והצלה, חיים תמם וראש אגף האסיר בשירות בתי-הסוהר, גונדר איל גובר, כבאים, שוטרים ואנשי שב"ס.
במעמד ההדלקה, שהיה הפעם גם מעמד הוקרה לכוחות הביטחון לאחר אירועי הדליקה בכרמל, אמר ריבלין: "אלו ימים לא קלים. אנחנו ממשיכים מסורת זו, הפעם באופן מאופק ולא בחגיגיות. היום אין כאן ימין ושמאל, אין מחנות. הכנסת מצדיעה לכם כאיש אחד. זהו חג של ניצחון האמונה על הספק, ניצחונם של מעטים, שגם השנה גברו – הפעם על איתני הטבע האדירים. כוחות הביטחון כולם זוכים היום להכרתנו ותודתנו על פעילותם המרשימה מול האש. היום אנחנו עומדים בכאב ובדאגה אך גם בתקווה גדולה, כי יחד נוכל לעמוד מול אתגרי העתיד."
באירוע נכחו גם שר המשפטים וחברי כנסת מכל הסיעות, וכן שגרירת קרואטיה וחברי משלחת הידידות הקרואטית המבקרת בארץ, וכן ילדים מעמותת "קו לחיים" ועמותת "צב"ע" (צעירים בונים עתיד).



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברי כנסת לרה"מ – יש להכריז ריבונות ישראלית על אריאל

אריק זיו ויזר

הצעת חוק פיקוח על מכוני הפסיכומטרי של ח"כ סילבן שלום עברה היום בקריאה שנייה ושלישית

אריק זיו ויזר

נכבה בפרלמנט הישראלי

אלי חזן

מז'בוטינסקי ועד בגין: ח"כ שרן השכל בראיון מיוחד

Gilad Trugbild

מבקר המדינה הגיש את הדו"ח השנתי ליושב ראש הכנסת

אריק זיו ויזר

חבר הכנסת החרוץ ביותר- ח"כ פיניאן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן