24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הישג מרשים ליעקב חגואל, יו”ר הליכוד העולמי המכהן

תוצאות הבחירות מיקי זוהר קיבל 35 אחוז מהקולות, יעקב חגואל קיבל 30 אחוז , דוד פרץ 22 אחוז איתן כהן הצליח לעבור את אחוז החסימה ב 5 אחוז.
אין ספק כי מיקי זוהר ויעקב חגואל הביאו תוצאה יפה.

חגואל זכה היום לכ-31 אחוזים מהצירים של סניף ישראל לועידת הליכוד העולמי, לקראת ההכרעה בשבוע הבא לגבי בחירת יו”ר הליכוד העולמי ונציגיו לקונגרס הציוני העולמי.

בועידת הליכוד העולמי לסניף הישראלי של הליכוד משקל של 40% בבחירת היו”ר והמוסדות. שאר 60% הם קולותיהם של נציגי הליכוד מ-41 מדינות בחו”ל.
הדבר מבטיח את בחירתו של חגואל, יו״ר הליכוד העולמי המכהן, הזוכה לתמיכה גורפת מיהדות התפוצות, ליו״ר הליכוד העולמי החדש

יעקב חגואל מסר: “אני מודה לתומכים הרבים שהצביעו לי כאן בבית, בישראל. אני מאמין שיחד עם תמיכת נציגי הליכוד העולמי בעולם, נמשיך לעשות למען עם ישראל וארץ ישראל, להגשמת הרעיון הציוני.
אחוזי ההצבעה הגבוהים שראינו היום בבחירות הם מפגן מרשים של דמוקרטיה בתנועה הפוליטית הגדולה בישראל ואני רואה בתוצאות הבעת אמון בעשייה שלנו, הן בליכוד העולמי והן במוסדות הלאומיים״.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברקת ללא הפסקה

דניאל נחמיה

סניף גבעת שמואל באירוע פריימריז

מערכת ליכודניק

מגל ועד צ’יקו

אריק זיו ויזר

דגן סוס טרויאני

אריק זיו ויזר

ח”כ אלי כהן בלעדי לליכודניק: “התקציב שעבר רע לישראל; נפעל להפיל את הממשלה”

מערכת ליכודניק

משחק לזכרו של מיכה גולן

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן