39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הישג לתא לביא באוניברסיטת בן גוריון

יו”ר התא דור חרלפ נבחר למועצת אגודת הסטודנטים באוניברסיטה כנציג הפקולטה לרפואה.

ביום רביעי האחרון(25.11) נערכו הבחירות למועצת אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בן-גוריון בחירות אשר הביאו להישג מפתיע של תא לביא באוניברסיטה כאשר יו”ר התא דור חרלפ נבחר למועצת אגודת הסטודנטים.

תא לביא באוניברסיטת בן גוריון הוקם לפני כשלושה שבועות על ידי מספר סטודנטים חברי ליכוד באוניברסיטה. על אף הזמן הקצר החליטו פעילי התא להריץ את יו”ר התא דור חרלפ, המוכר בעיקר בשל פעילותו בצעירי הליכוד בפ”ת, למועצת האגודה על משבצת הפקולטה לרפואה במטרה להחזיר את הציונות לקמפוס ולייצג את הסטודנטים ברוח ערכי הליכוד.

אמש, עם היוודע תוצאות הבחירות, התקשר אריאל מורלי יו”ר פורום ה’דור הצעיר בליכוד’ אל דור ובירך אותו על ההישג המרשים והבטיח בשם ‘הדור הצעיר’ לעשות ככל שניתן על מנת לחזק את התא באוניברסיטה.

דוברת התא יסמין שינדלר מסרה בתגובה לתוצאות הבחירות: “ברצוננו להודות לכל המברכים, אין לנו ספק שתוצאות הבחירות הן רק ההתחלה בפעילות התא באוניברסיטה

כבר בשבועות הקרובים נערוך פעילויות נוספות למען חיזוק הערכים הציוניים ברחבי

הקמפוס, אנו מאמינים שכבר בבחירות הבאות תא לביא בבן גוריון יכניס נציגים רבים למועצת אגודת הסטודנטים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מערכה לחוק שליט יוצא לדרך

אריק זיו ויזר

הזעקה של דרום תל אביב

אלי חזן

המדד החברתי המעוות

אריק זיו

מוקירים את שמיר

אריק זיו ויזר

עוזי כהן ז”ל חברים מתגעגעים

אריק זיו ויזר

בהסדר קבע חייבים להעביר את המשולש לשטחי הרשות הפלשתינאית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן