20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

"החשמלאי אבי פחימה אינו חבר מרכז"

כך אמר השר ארדן בראיון באולפן החדשות של ערוץ 2 עם המגישה יונית לוי. עוד אמר: "יש פה ניסיון חסר תקדים להפיל את ראש הממשלה"




כ-15 דקות מתוך מהדורת החדשות של ערוץ 2 בהנחייתה של יונית לוי הוקדשה לראיון אישי עם שר הפנים, גלעד ארדן, בנושא "דו"ח מבקר המדינה בעניין מעונות ראש הממשלה". השר גלעד ארדן אמר בראיון כי לפני השידור ערך בדיקה יסודית ומקיפה והוברר לו החשמלאי אבי פחימה איננו חבר מרכז הליכוד. "אני מכיר את חברי מרכז הליכוד ולא זכרתי את השם הזה ושערכתי בירור הוברר לי שהאיש אינו חבר מרכז הליכוד". לגבי ההיבט הפלילי בדו"ח מבקר המדינה אמר ארדן: "אין בדו"ח הזה של מבקר המדינה קמצוץ של עניין פלילי".


השר ארדן הביע פליאה כיצד זה דו"ח מבקר המדינה נחשף חודש ימים בלבד לפני יום הבחירות הכלליות ואמר שאילמלא התקשורת הדו"ח הזה היה מתפרסם רק לאחר הבחירות הכלליות. "האם מצפים מראש ממשלה בישראל, שעובד 7 ימים בשבוע, שיקרא לחשמלאי או שיקרא לטכנאי. זה אבסורד. ראש הממשלה טרוד כל היום בענייני המדינה שכוללים,ביטחון,כלכלה,חברה ועוד. יש כאן הגזמה פרועה ומלאכותית שראש הממשלה עסוק בענייני זוטות כמו הזמנת חשמלאי לביתו. יש פה ניסיון ציני חסר תקדים בחריפותו להפיל ראש ממשלה.


התקשורת אינה מסקרת את דו"ח מבקר המדינה בעניין "מעון נשיא המדינה שמעון פרס" וזה נראה לי דבר חמור ביותר של הצגת עמדה חד צדדית. הרי לפי הדו"ח ההוצאות בבית נשיא המדינה פרס עלו ב-20 מיליון שקלים וזה דבר שיש גם לבודקו."


המגישה יונית לוי נכנסה לדבריו של השר ארדן בארשת פנים צפויה ואמרה לו: "במעון נשיא המדינה עובדים כ-130 עובדים,אז לא ניתן לעשות השוואה בין מעון הנשיא לבין מעון ראש הממשלה".


השר ארדן לא נשאר חייב ואמר: "את טועה ומטעה. גם במעון ראש הממשלה ישנם עובדי מדינה וגם שם מארחים ראשי מדינות כמו ברק אובמה ופרנסואה הולנד".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המנצח בסקר ליכודניק : יולי אדלשטיין

מדד ליכודניק בגוגל

אריק זיו ויזר

בניגוד לתדמית : בוגי הכי פופולארי בהתאמה לשר ביטחון

אריק זיו ויזר

יום המינויים בליכוד

אריק זיו ויזר

מעיין בעקבות מירי רגב

אריק זיו ויזר

גאולה אבן-סער פרשה בשידור מהנחיית מהדורת חדשות כאן 11

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן