26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

החלולה – מאת שוש לוי טוקבק שהוקפץ

אריק , עשית חיים קלים מדי ל"חלולה" ! 
תן לי להזכיר לקוראים את כל המחדלים המבישים של הגברת שבגינן היא לא ראוייה , לא רק להיות רוה"מ אלא גם , לשיטתי -גם לא ח"כ מן המניין! בכל מדינה נורמאלית היו כבר באים איתה חשבון על המחדלים הללו! רק בישראל יכולה אישה כזו לעמוד בראש מפלגה , הזוייה ככל שתהיה! ובכן –
 1.במלחמת לבנון השנייה – החמיצה ה"חלולה" הזדמנות -פז להחזיר את גלעד שליט , כאשר חתמה על הסכם הפסקת -האש בהחלטה הידועה כ -1701 החיזבאללה היה כבר על הקרשים והתחננן להפסקת -אש ולבני בהיותה עו"ד ובנהלה את המו"מ להפסקת -האש יכולה היתה לדרוש את החזרת גלעד שליט כתנאי להפסקת -האש ואולם -נאדה ! הגברת התקפלה כפי שיתברר שזהו דפוס התנהגות רגיל אצלה !
 2.בתום "עופרת יצוקה" חזרה התופעה הנ"ל על עצמה – המבצע הופסק למרות שהלוחמים הביעו את נכונותם , רצונם העז והתלהבותם להמשיך את המבצע עד תומו , למוטט את שילטון חמאס ולהחזיר הביתה את גלעד שליט , בפועל מה שקרה הוא שהמבצע הופסק , הטילים והפצמ"רים ממשיכים להזכיר לנו – תושבי הדרום , את קיומם בכל יום שעובר , בזרזיף איטי ומעצבן שמשבש לחלוטין את שגרת היום שחזרנו אליה זה לא מכבר , גלעד שליט -לא הוחזר והחמאס ניצל את ימי הפסקת-האש הראשונים כדי להתחמש ולהתחזק!
 3.במערכת הבחירות שסיימנו לאחרונה – השמיטה ה"חלולה" את משנתה המדינית הקרוייה-"תוכנית ההתכנסות" בה היא מדברת על פינויים של – 65,000 תושבי יהודה ושומרון מבתיהן! אני מעריכה כי אילו אמרה את הדברים בקמפיין הבחירות שלה – היא לא היתה מקבלת אפילו מחצית מהמנדטים אותם שתתה בקשית ל"מרצ" ולעבודה! 
היה אפשר לצפות כי לאחר התוצאות ההרסניות של תוכנית ההינתקות , שהביאה עלינו את הקסאמים והגראדים ,ועקרה -10,000 תושבים שלווים מבתיהם , ניתקה אותם מסביבתם המוכרת והתומכת, הרסה את עסקיהם ,גדעה את מטה-לחמם , וגרמה נזקים פסיכולוגיים ארוכי-טווח להם ולילדיהם , וגם היום הם עדיין מופקרים לגורלם מבלי שמישהו בכלל נותן את הדעת על מצוקותיהם הרבות! הם אפילו לא משוכנים , עדיין – 4 שנים לאחר תוכנית -הגירוש השערורייתית שלא היה לה אח ורע בהיסטורייה האנושית ,בבתי-קבע אלא נטושים לאנחות ב"קאראווילות" וחם להם בקיץ וקר להם בחורף בערכים קיצוניים יותר מאשר לכולנו דרי-הקבע!, ובכן – היה אפשר לצפות כי לאחר כל אלה תאמר הגברת לעצמה ולתומכיה , את מה שמתבקש – "מי שנכווה ברותחין – נזהר בצוננין" לא היא ! היא שועטת במלוא המרץ לבצע את "תוכניתה" או לפחות רוצה מאד לעשות זאת! מזל שהבוחר הישראלי לא מאפשר לה זאת! בנוסף לכך -מנהיגת ה-"פוליטיקה האחרת" הבטיחה לבוחריה ובעיקר לכל אותם צעירים שבאו לרקוד אית ב"האומן 17" בת"א שהיא הולכת לחתום הסכמי שלום עם הפלסטינאים ו"שתי מדינות לשני עמים" כשהיה ברור לה שאין לה פרטנר בצד השני! אם זו אינה הונאת הבוחרים -איני יודעת הונאה מהי! אם נפשפש עוד במעשיה הציבוריים , אני משוכנעת כי נגלה עוד ממצאים כהנה וכהנה המאשרים את ההנחה שזהו דפוס-התנהגות קבוע אצל הגברת – כאשר היא מגיעה לצומת שבה מתבקשת החלטה נחרצת – היא מתקפלת וזורעת , בכך הרס על כל סביבותיה ! לשאלת – הזדון אין בכלל מקום בהקשר זה , משום שזה לא מעלה ולא מוריד! למה הדבר דומה ?! לילד קטן שפוגע בחברו , הרי לא נייחס לזאטוט כוונת-זדון אבל , בעובדה – הנזק שנגרם לחברו הוא עדיין נזק משמעותי בין אם התכוון לכך הזאטוט -בין אם לאו! אלא שכאשר מדברים בגורלה של אומה- הדברים , כמובן , מקבלים פרופורציות גדולות ומאיימות הרבה יותר! ואידך זיל גמור! 

שוש לוי-סניף אופקים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו סגר הדלת לשלום האמיתי / מאת: ח"כ דני דנון

אריק זיו ויזר

הודעה: חבר מרכז דני בן דהן נפטר.

אריק זיו ויזר

נמצאים בליכוד משפיעים על הבחירות בקדימה| מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

בחיפה לא יודעים להפסיד/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ישראל כ"ץ מתארח אצל כרמל

אריק זיו ויזר

סקר מי הח"כ המשפיע בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן