19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

ההברקה של דרעי : נתנאל איזק מונה לראש המטה של שר הכלכלה

נתנאל איזק שעבד בעבר עם גדעון סער ומוערך מאוד בליכוד הוא ראש המטה החדש של שר הכלכלה. גורמים בליכוד : מינוי מבורך 


בזמן שכולם בליכוד מחכים למינוי השרים ולהקמת הממשלה החדשה פורסם כי נתנאל איזק מונה לעמוד כראש המטה של שר הכלכלה הנכנס אריה דרעי. 


המינוי הוא מינוי מפתיע ולטובה. איזק עבד בעבר עם השר גדעון סער והיה אחד הגורמים שהובילו אותו למקום הראשון בפריימריז 2012 למרות שסער התנתק במהלך הקדנציה מהשטח. אין תימה שנשמר לו מקום מרכזי במטה הבחירות לקראת בחירות 2013. זמן קצר לאחר שסער החליף את ראש המטה הרביעי שלו (עוד ממשרד החינוך) מונה איזק לראש מטהו המוניציפאלי. 

איזק הוא אדם מקושר מאוד ובעל יכולות אישיות ומקצועיות יוצאות מהכלל. גורמים בליכוד הביעו שביעות רצון מהמינוי. “נתנאל יכול להיות החוליה המקשרת בין דרעי לבין ראש הממשלה ולבין שרים אחרים בליכוד” אמרה לליכודניק חברת מרכז מהמרכז. 

הוא בן 33, נשוי ואב לארבעה ילדים המתגורר בלוד ומקורב גם לראש העיר יאיר רביבו מהליכוד. חבר התנועה מלוד אמר לנו הערב כי הוא כל כך שמח : “איזק נשאר במערכת ועוד כמי שמוביל את ההגה. הוא יגשר בין המפלגות. המרוויח העיקרי הוא דרעי ומרוויחי המשנה הם אנחנו”. 



 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר החינוך מתקן את הזיכרון ההיסטורי

אריק זיו ויזר

השר פלד יכול לשיר : “קום והתהלך בארץ”

אריק זיו ויזר

בוגי : מצג השווא של החמאס משדר חולשה

השר סער: “לישראל עומדת הזכות להגנה עצמית”

אלי חזן

בוגי לאחר הסרת חוק ההסדרה : “נקטנו בדרך הנכונה ביותר שתחזק את ההתיישבות”

אלי חזן

בהתערבות השר משה כחלון תיקנה “בזק” תקלה בת כיומיים בישוב אבני חפץ בשומרון.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן