18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

הגיע רגע האמת !

תחושת בטן שלי – ההקפאה הנדרשת איננה סוף-פסוק.

 

שרת החוץ קלינטון מתמהמהת בשיגורו של מכתב ההתחייבות החתום, המיוחל' ללשכת נתנייהו. במכתב זה אמורה קלינטון, להתחייב כי -תקופת ההקפאה הנדרשת מישראל היא האחרונה בסידרה, וכי לאחריה לא יבואו עוד דרישות נוספות מצד הממשל האמריקאי להקפאות -בנייה.

ובכן, המכתב מבושש להגיע, ולא בכדי – קלינטון לא יכולה לחתום על המכתב הזה, פשוט משום העובדה שבכך היא פותחת חזית מול הפלסטינאים, שעדיין לא וויתרו gל "זכות השיבה", עדיין לא הכירו בזכותה של מדינת ישראל להתקיים כביתו של העם היהודי, בגבולות בטוחים, ועדיין לא וויתרו על מזרח ירושלים. חזית שכזו עלולה, אולי, לפתוח חזית נוספת של העולם הערבי כולו כנגד ארה"ב.

המסקנה המתבקשת ממצב דברים מורכב זה , היא -שלאחר תום ההקפאה הנדרשת תבואנה דרישות נוספות לההקפאות בנייה בשטחי יו"ש ומזרח י-ם. כך – בשיטת הסלאמי, ישראל תידרש לוותר על עוד נתח ועוד נתח מאדמותיה, בהן תוחל הקפאת הבנייה.

אם ייכנע נתנייהו לדרישת אובאמה, הרי שהוא משרטט במו ידיו את גבולות המדינה הפלסטינאית , אותה תיכננה "קדימה" להקים, במסגרת "תוכנית ההתכנסות" שבה התחייבה לסגת מ-65% משטחי יו"ש , ולעקור עוד אלפי אזרחים שלווים מבתיהם ומחייהם, כפי שכבר עשתה ב"תוכנית ההינתקות" שתיזכר לדיראון עולם, מבית מדרשה.

כזכור לכם, ציינתי בטור הקודם שלי  כי כל אימת ששמתחילים אצלנו לדבר על מו"מ עם הפלסטינאים, גוברת האלימות מצדם כנגד ישראל. תזכורת כואבת לעובדה זו קיבלנו רק היום כאשר החלו לנחות ביישובינו פצמ"רים וגראדים. הוא שאמרנו.

מסקנה נוספת היא ש-ישראל חייבת לעמוד על שלה ולא להיכנע לדרישת אובאמה, להקפאה נוספת, אלא אם כן – יחתום זה על מכתב התחייבות שזוהי ההקפאה האחרונה, ושהפלסטינאים יצהירו כי הם מכירים במדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי, שיוותרו על זכות השיבה, ושיתיישבו לשולחן הדיונים, ללא כל תנאים מוקדמים.

במצב דברים רגיל, לא הייתי מסכימה אפילו לכך, אלא שאני מבינה כי נתנייהו מנסה "ללכת בין הטיפות" לנוכח האיום האירני הניצב לפתחנו, ולנוכח העובדה הפשוטה כי עדיין אנו זקוקים לארה"ב הגדולה במעצמות העולם, וידידתנו, להתייצב לצידנו.

בשורה התחתונה – על נתנייהו להתנגד להקפאה הנדרשת, ככל שיוכל, ואם יגיע רגע ש"יכלו כל הקיצין" אזי – שיסכים אבל אך ורק אם יתמלאו התנאים שציינתי לעיל ע"י הפלסטינאים, ושאובאמה יחתום על המכתב שבו הוא מתחייב כי לא תהיינה הקפאות נוספות.

שבת שלום !

שוש הלוי

אופקים

050-7724023

[email protected]

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אז מה היה לנו ?!

אריק זיו ויזר

מחווה ליהורם גאון, לרגל יום הולדתו ה -70/מאת: שוש הלוי

אריק זיו ויזר

עמימות גרעינית ישראלית – יוק !

אריק זיו ויזר

רק ישראל חזקה תוכל להבטיח -"לעולם לא עוד" !

שאיפתה האסטראטגית של ישראל צריכה להיות – הרחבת מעגל המדינות ,איתן יש לה יחסים דיפלומטיים

אריק זיו ויזר

בעקבות נאום אובאמה -קווי 67' לא בבית ספרנו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן