26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

הגיע הזמן ליו"ר מרכז צעיר

הצעירים הם חלק מהמשחק הפוליטי

 

מרגע שהוכרז סופית שדני דנון טס להיות שגריר באו"ם, עלו שמות רבים של מועמדים פוטנציאליים להחליפו בתפקיד יו"ר מרכז הליכוד. בין השמות הבולטים ניתן למצוא את חברי סיעת הליכוד-מירי רגב, צחי הנגבי, דודי אמסלם וירון מזוז, וכן את חברי מרכז הליכוד-נידאל ושמעון בוקר. כל השמות ראויים ומעולים, אך לדעתי הגיע זמנם של הצעירים.

אם רוצים להכניס רוח חדשה ולקדם סוף סוף כוחות חדשים במפלגה, חשוב ביותר שיו"ר מרכז הליכוד יהיה דמות מצעירי הליכוד. משום שאני מודע לכך שזו משימה כמעט בלתי אפשרית לאור המועמדים החזקים שכבר הכריזו על מועמדותם, אציין שאפילו כאמירה יש משמעות לכך שהצעירים יהיו חלק מהמשחק הפוליטי בבחירות הללו. אני קורא לצעירים הדומיננטיים במפלגה לשקול את הנושא ולהציג את מועמדתם לתפקיד. אנשים כמו אבי קורקוס, משה שטרית, אריאל מורלי, אלירן גפסו ועוד רבים וטובים שיוכלו להתמודד ולהצליח בבחירות. אני בטוח שהם יקבלו גב מלא מכלל הצעירים בליכוד ואף מהוותיקים שירצו לתת לדור הבא להתקדם.

__________________________
הכותב הוא חבר סניף הליכוד בהרצליה 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אמיר אוחנה – שר לביטחון פנים הבא!

דניאל נחמיה

השבוע – פרשת מסעי

אריק זיו ויזר

תגיד לי מה אתה ואומר לך מי אתה

אריק זיו ויזר

הסיפור על הרקטות שטועות בדרכן

בין חמאס לטאליבן /מאת:קינן שי.

אריק זיו ויזר

המתנגדים לנתניהו הם בניו האידיאולוגים

אלי חזן
דילוג לתוכן