18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הגיע הזמן להעיר את הפריימריז

הבחירות הקרבות לכנסת ולרשימות המפלגות השונות איבדו כבר לפני שנים רבות את הממלכתיות שבהן, וכיום כל האמצעים כשרים מבחינת המתמודדים. עידן הניו-מדיה והרשתות החברתיות שינו את כללי המשחק ואת אופן צריכת התקשורת והמידע. התכנים הפכו להיות מידיים, צבעוניים, בועטים ולעיתים חסרי רחמים כלפי היריבים, כאשר המתמודדים ירבו במסרים צבעוניים כדי לשבות את ליבו של הבוחר.

תקופת בחירות זו העת של רבים להתמודד על מקומות ברשימות המפלגות השונות ולהביא את עצמם לידי ביטוי כחברים בכנסת ישראל. המערכת הפוליטית בועטת בחוזקה בעיקר בקרבות הפנים-מפלגתיים, אף על פי שמתמודדים רבים מאבדים את דרכה של המפלגה, כדוגמת מפלגת הליכוד בה המתמודדים החדשים שמייחלים להיבחר ולהשתבץ במקום ריאלי במפלגה לא הולכים בדרכו החברתית של ז’בוטינסקי. לא רק זאת, אלא שהחברתית ביותר מבחינת הציבור היא מפלגת כולנו, והמתמודדים בפריימריז במפלגת הליכוד משקיעים את זמנם בפרסומים חסרי מסר ותוכן ואינם נצמדים לקווי היסוד המנחים של המפלגה.

המתמודדים החדשים בפריימריז עסוקים בלשכנע את עצמם ולא ביצירת חשיפה ואהדה חיובית. הם מקיימים מערכת יחסי ציבור מנומנמת למדי, אינם מגיעים לקדמת הבמה ושמים את מיטב כספם על קרן הצבי. בימינו, התקשורת מתאפיינת במסרים מידיים, מהירים, קצרים ובמגוון רחב של אמצעי תקשורת, שצריכים להתחרות אל מול מסרים מקבילים על דעת הקהל. המתמודדים האנונימיים והחדשים זקוקים למערכת משומנת היטב שתפעיל את המערכת הזו, ושדווקא בעידן הרשתות החברתיות מצריכה תשומת לב יתרה, מסביב לשעון, ופעילות הסברתית ותדמיתית במספר רב של ערוצים במקביל. זו ההזדמנות להוביל את הפריימריז בליכוד ולהיבחר, והמתמודדים השונים יצטרכו להפגין יותר פלפל במסרים, בחזות הגרפית ובדרך האסטרטגית שלהם, שנראית לאחרונה כמנומנמת מאוד.

‘לסקר את יעקב’, חברה צעירה, רעננה ויצירתית בעלת ניסיון רב בשיווק ויחסי ציבור במדיה, יודעת כיצד לממש את הפוטנציאל הרב הגלום בערוצי התקשורת השונים ולשלב אותם בקמפיין האסטרטגי-פוליטי של המועמדים ולתרגמן לתוצאות מהירות. החברה מתאימה את עצמה למועמד באמצעות חדשנות וכלים שמחוללים שינוי בזמן קצר ויוצרים תדמית חיובית שמובילה ליתרון והעדפה. “מועמד ופוליטיקאי שידע לנצל לזכותו את הרשתות החברתיות וכלי התקשורת השונים, יזכה להעדפה ברורה על פני מועמדים אחרים ובכך דרכו תהיה סלולה לניצחון”, מסביר עדי לסקר, מנכ”ל משותף בחברה.

“ברגע שמחליטים לצאת לדרך, אנו בונים את הקמפיין האסטרטגי המתאים ביותר למועמד ולפוליטיקאי ויוצאים לדרך שדוגלת בתקשורת חיובית ותוססת. על התמודדים השונים בפריימריז להתעורר וליצור חשיפה משמעותית בזמן קצר. הדרך להצלחה מחייבת התמדה, סבלנות ומוכנות להפתעות שעלולות להתרחש. מועמד ופוליטיקאי שמוכנים להשקיע את זמנם וחייהם למען האחר, הם מתנה לציבור הישראלי וראויים לכל הערכה, ואנחנו בחברה רק נותנים להם את העטיפה שתהפוך אותם להיות יותר אטרקטיביים ומושכים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פורום גליל גולן בליכוד

אריק זיו ויזר

נאומו של השר סילבן שלום במצעד החיים

אריק זיו ויזר

מי יהייה יו”ר רשות החברות

אריק זיו ויזר

מילה של דרעי

אריק זיו ויזר

אופיר בר ויונת ספוז’ניק התארסו – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

בוגי יעלון ביום ירושלים תשס”ט – החגיגה המרכזית: ישיבת מרכז הרב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן