20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הבשורה לנגב מאת מיקי זוהר

 מיקי זוהר עו”ד מתמחה, מתמודד מטעם מחוז דרום ומצהיר: “הנגב יהפך למקום חדש”


“המטרה שלי היא להביא לייצוג מהותי ודומיננטי לתושבי הדרום” אומר מיקי זוהר לליכודניק. ” לדעתי רק נציג בכנסת שחורט על דגלו את הנושאים הללו למען תושבי הדרום יוכל להשיג הישגים לתושבי הנגב בכל הפרמטרים.


כשזוהר אומר הכל הוא מתכוון לביטחון, כלכלה, רווחה, איכות חיים וספורט. בשלל התפקידים הציבוריים בהם הוא מכהן בהתנדבות מלאה הוא כבר נוגע בכל התוחמים הללו. מיקי הוא סגן ראש עיריית קרית גת. ממונה על הספורט בעיר. חבר מזכירות הליכוד. יו”ר הנהלת סניף הליכוד בקרית גת. חבר בועד המנהל של צעירי הליכוד מכוח כהונה. חבר הנהלת פורום הסגנים. חבר בדירקטוריון י.ש גת. חבר הנהלת איגוד הכדורסל. חבר הנהלה במרכז מכבי ישראל.


זוהר בן 35 נשוי + 4 נולד בקרית גת והתחנך בה. בחייו הפרטיים הוא עוסק בנדל”ן עד שפנה לפני כ- 5 שנים לאפיק חדש שהוא תחום המשפט. בהשכלתו זוהר, סיים תואר ראשון במשפטים ובימים אלו הוא עומד לקראת סיום התמחותו כעו”ד וסיום תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן


בין התפקידים בהם כיהן זוהר בעבר, יו”ר ועדת כספים וכוח אדם ברשת המתנס”ים העירונית. יו”ר קבוצת הכדורסל העירונית בקרית גת המשחקת בליגה הלאומית. יו”ר ועדת הביקורת של עיריית קרית גת. יו”ר החברה הכלכלית בקרית גת.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אתרי הצבעה פריימריז בליכוד 2022

הרויזיוניסט

בשבח והודיה, ברית למשפחת ח”כ אלקין

אלי חזן

בלעדי לליכודניק : נתניהו החליט על שיטת הפתקים בפריימריז

אלי חזן

אקוניס בכיוון הליברלי ?

אלי חזן

בוקר מנצחת על העלאת קצבת הנכים

אריק זיו ויזר

קבוצת מתפקדים אידיאולוגית חדשה בליכוד: פורום ריבונות העם

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן