20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

הברית של נוער הנרות ונוער הגבעות

נושאים ונותנים – אז והיום

 

דומה כי הקמת הממשלה של נתניהו עולה על שירטון. נראה כי הברית של בנט ולפיד דוחקת את נתניהו לפינה. בכיר בליכוד העביר ביקורת על ניהול המשא ומתן. "מנהלים את המשא ומתן טירונים פוליטים. המשא ומתן מתנהל כמו גן ילדים : זורקים באוויר הצעות, פוגעים בשותפים הפונטיציאלים. כל זה קורה כאשר אין הבנה של המטריה הפוליטית. כך צוות המשא ומתן מזגזג כל הזמן". הגורם הוסיף בעצב כי היה צריך ללמוד כיצד נוהל המשא ומתן לפני ארבע שנים כאשר אז עמד בראש הצוות אישיות פוליטית.

עורכי הדין אולי יודעים את החוקים אך אינם מבינים את המצב כי אם לא תופרים את הפרטים בשקט, מוצאים את קווי היסוד, יוצרים אווירה של סגירה, לא מקימים ממשלה. אך מה שקורה פה עכשיו לא נראה כי ממשלה תקום ואם תקום היא תהיה בתנאים שלא טובים לליכוד. הגורמים הפוליטים טוענים כי זה שלא נסגר אף שותף מרכזי להקמת ממשלה זאת התנהלות כושלת.

חבירת נוער הנרות לנוער הגבעות

בנט יצא אתמול בהתקפה כללית על הליכוד בדיוק כמו בעת הבחירות. אל לנו לשכוח כי לאורך כל הזמן זינב והשמיץ את הליכוד בטענו כי הליכוד ילך לברית עם השמאל. כאשר הליכוד התחיל להתקיף אותו בא בנט ואמר כי "יורים אל תוך הנגמ"ש". עכשיו,

בעת ניהול המשא ומתן, בא בנט ומלכלך על הליכוד ונתניהו ולא משאיר לנתניהו את האפשרות אלה להקים ממשלה עם השמאל. בנט חבר לשמאלנים כדי למנוע הקמה של ממשלה בגדיר הבכיר כי בברית הזאת חבר נוער הנרות לנוער הגבעות. בקיצור, הבית היהודי חותר להפלת הליכוד. בכיר בליכוד אמר : "אל דאגה. כאשר נגיע למתווה מדיני נראה כיצד בנט מציל אתכם".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עשור ליציאת צה"ל מלבנון צוין בכנסת

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד סופדים לחיים חפר

אלי חזן

נתניהו : "יאוחדו משרדים תחת חסותי ואטפל בבעיית המסתננים בשכונות"

אלי חזן

זכותנו על ירושלים – היסטורית ומוסרית

אריק זיו ויזר

ד"ר לאה נס: אובמה מוטרד יותר מבניית בתים בירושלים מאשר התחמשותה הגרעינית של אירן

אריק זיו ויזר

ומשרד החוץ עדיין ישן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן