20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

הבית היהודי וראש עיריית נצרת עלית משתפים פעולה בבחירות המקומיות

במסיבת עיתונאים משותפת, הכריזו “הבית היהודי” וראש העיר נצרת עלית שמעון גפסו העומד בראש רשימת “עורי עיר” על חתימת הסכם עודפים בבחירות המוניציפאליות לעיריית נצרת עילית.

 

עוד סוכם כי לאחר ההצלחה הצפויה בבחירות, יקבלו נציגי הבית היהודי בעירייה את האחריות לתיק ההתיישבות.

השר אורי אריאל, שמלווה את העיר נצרת עלית מזה מספר שנים ופועל לפיתוחה, אמר: ״אנחנו נמצאים ערב בחירות מוניציפאליות. אני נהנה תמיד להגיע ולראות את ההתפתחות העצומה של העיר כשאני יודע מאיפה זה מגיע- מראש העיר שדוחף ללא לאות. סיכמנו כאן שנרוץ יחד ונחתום הסכם עודפים כדי להביא למיצוי מקסימאלי של הרשימות. אנחנו משלבים ידיים במטרה לנצח את הבחירות ולהוביל את העיר עוד חמש שנים.”

השר אורי אריאל התייחס לסוגיית ההתיישבות הערבית בעיר ואמר יש פה שני כיוונים מרכזיים שצריך להתייחס אליהם: “המשרד מטפל בכל האוכלוסיות. מי שמכיר אותי יודע שאני כבר חמש שנים לוחץ לשווק קרקעות בנצרת העיר. פרצנו את זה. שיווקנו 700 יח׳ דיור ראשונות. ואנחנו נוציא עוד 700. מצד שני נעשה הכל לפתח בניה לכלל המגזרים בנצרת עילית.

ברגע שאין פתרונות לציבור הערבי בנצרת נוצרים לחצים שדוחפים רכישות בנצרת עילית. אני חושב שהפעילות בשני המישורים תיתן מענה גם אם לא ב 100% היא תיתן מענה ראוי”.

ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו אמר: “אני רואה בבית היהודי שותפים טבעיים לעשייה וסוכם כי לאחר הבחירות והרכבת המועצה הבאה יקבלו את תיק ההתיישבות בנצרת עילית”.

מנכ”ל האיחוד הלאומי תקומה – הבית היהודי, נחי אייל אמר: ״על אף המתקפות נגד ראש העיר אני רואה בשותפות בינינו דרך לחיזוק אופיה היהודי של נצרת עלית. אני שמח על ההסכם בין הבית היהודי בראשות נדב טובול ובין ראש העיר שמעון גפסו. הסכם עודפים נחתם בין הסיעות בשותפות אמת להצלחת נצרת עילית״.

ראש רשימת הבית היהודי לעירייה, נדב טובול, אמר: ״אני בטוח שנזכה להיות שליחים נאמנים ולהוביל את העיר קדימה ביחד עם כל המגזרים״

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עו”ד יאיר רביבו נבחר למועמד הליכוד לראשות העיר לוד

אלי חזן

גם אנטולי ליפסקי בעד יורם מרציאנו

אלי חזן

“הב לנו שלוחה”

אלי חזן

פתיחת סניף הליכוד ברעננה

אריק זיו ויזר

המטה החרדי מקדם עמדות בתוך הליכוד

אלי חזן

רונית-התירוש הפך חומץ/מאת איציק דדוש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן