19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הבחירות לצעירים : עד ה – 10 ביולי

ניצחון גדול לדור הצעיר ולדוד שאין בבית הדין של הליכוד – בחירות למוסדות הצעירים בליכוד עד ה-10 ביולי

 

בדיון שהתקיים אתמול בבית הדין של התנועה, התקבלה עמדתו של שאין, לפיה, וועדת בחירות ומנהלת הליכוד פועלים בניגוד לחוקת הליכוד וכי יש לקיים את הבחירות לצעירי הליכוד בהקדם. הדיון התקיים בעקבות עתירה שהגיש מועמד הדור הצעיר בליכוד לתפקיד יו”ר הצעירים, דוד שאין.

עו”ד אבי הלוי טען בשם ועדת הבחירות ומנהלת הליכוד כי לא ניתן לקיים את הבחירות לצעירי התנועה וזאת נוכח מכשולים טכניים כגון אי קביעת קריטריונים לנציגי התאים הסטודנטיאליים לגוף הבוחר על ידי המזכירות. עו”ד הלוי ביקש מבית הדין שלא להתערב ושלא לקצוב מועדים בעניין הבחירות לצעירי התנועה.

מנגד, שאין תקף את עמדתו של עו”ד הלוי ואמר “שבענו כבר מהבטחות כאלה. יש חוקה וצריך להיצמד אליה”. שאין דרש מהשופטים, בראשות מיכאל קליינר, להקציב מסגרת זמן למוסדות האחרים כדי שהבחירות לצעירים לא יידחו בזמן בלתי מוגבל כפי שקרה במשך שנים.

שאין תיאר בפתח הדיון בעתירה, את מצב הצעירים העגום בתנועה, את בריחת הצעירים מהתנועה וסיפר על יוזמות פרטיות שקידמו חברי הדור הצעיר בליכוד על אף המכשולים השונים.

לבסוף בית הדין קיבל את עמדתו של שאין וקצב 45 ימים עד קיומם של הבחירות לצעירי הליכוד, ובכך הלכה למעשה הבטיח את קיומן של הבחירות לצעירים, דבר שלא נעשה בעשור האחרון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מגבירים את הדיאלוג : קבוצות צעירי ליכוד נפגשו בכנסת עם נבחרים בתנועה

הלביאים באוניברסיטאות תומכים בראש הממשלה

אלי חזן

משלחת צעירה להונגריה וקרואטיה

חרדי בצורה אחרת : יענקי פרבר

אריק זיו ויזר

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא לביא במכון האקדמי לב

אריק זיו ויזר

החיזוק לרגב מפורום מנוף

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן