20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
אלי חזן

האס של כץ

אלי חזן עקב בשנה האחרונה אחרי לשכתו של השר ישראל כץ. הוא אבחן שם שיש מי שאסף הצלחה 

 

לפני מספר שבועות חנכו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התחבורה ישראל כץ את מחלף גולני שבצפון. חנוכת המחלף הייתה חנוכה בשורה של חנוכות של מחלפים, כבישים ודרכים שהתווספו למערכות הכבישים מאז נכנס השר כץ לתפקידו. ואולם, בין השורות בצבצה אחת מאמרותיה של פעילת ליכוד ותיקה שאמרה : “ישראל עושה עבודה מעולה. חשוב בהקשר זה גם לשבח את הצוות שאיתו. בייחוד את אסי יצחקי ראש המטה. מאז שהתמנה האווירה, שגם ככה הייתה טובה, רק הפכה לטובה יותר”.

אסי יצחקי מלווה את השר ישראל כץ במשך שנים רבות. כאשר כץ היה שר החקלאות היה יצחקי יועצו הפוליטי הכל יכול. יותר מאוחר הוא התמנה לסמנכ”ל ארגון של תנועת הליכוד והיה שותף אקטיבי לשיקום הליכוד מבחינה ארגונית מ – 12 מנדטים ל – 27 ועד להגעה לשלטון. הוא בכלל זכור כמי שעשה עבודה יעילה ואפקטיבית ועם חזרתו של ראש המטה הקודם מיכאל וידל לרשות המיסים הציע השר כץ ליצחקי לבוא ולשרת בתפקיד זה.

אחד מראשי הערים בצפון אמר לליכודניק : “מה שטוב באסי הוא שהוא מבין את המערכת לפני ולפנים. הדאגות הטכניות שלנו פחותות בהשוואה לעבודה מול משרדים אחרים כי יש לנו אוזן קשבת אצל ישראל ואצל אסי. מלבד זאת, תראו איך פני הארץ השתנו ותבינו את מהות העניין”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“אחריי” זו לא רק סיסמה בצה”ל

אלי חזן

דפני ליף ואלי ישי מציגים : אווילות שימושית

אריק זיו ויזר

יחס הפוך בתנועה – אלי חזן

אריק זיו ויזר

רצח העם הארמני והזיכרון

אלי חזן

לא בית ולא יסודות – אלי חזן

אריק זיו ויזר

פוסט ציונות פוסט שואה – אלי חזן על ספרו של פרופסור אלחנן יקירה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן