26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

האם רובי ינצח את ביבי בתוך הליכוד?

הגידו כן לרן ברץ

 

  • אסור לטעות, פרשת ד”ר רן ברץ הפכה להיות גם למוקד של סכסוך בתוך הליכוד, יש דיווחים על אנשי ליכוד המזוהים עם רובי ריבלין אשר פועלים לסכל את מינויו של ד”ר רן ברץ.יש כאן דבר מדהים, מסע סתימת פיות של אנשי ימין אשר פועלים כאנשים פרטיים.
  • בסך הכל ד”ר ברץ סיפר בדיחה פרטית לחבריו בדף הפייסבוק שלו, ונשיא המדינה מוביל מסע חמור כאחרון סותם הפיות. מי שאמר “בני עמי בחרו בטרור” לא מסוגל להתמודד עם בדיחה על חשבונו?
  • נשיא שמשתף פעולה עם הקרן החדשה המממנת את הארגונים המפיצים שנאה נגד חיילי צה”ל וישראל הופך לבולדוזר סותם פיות בגלל בדיחה?      מרובי אנחנו כבר לא מצפים לכלום.
  • קשה שלא לעשות השוואה בין ד”ר רן ברץ לבין בן ציון נתניהו, גם ד”ר ברץ הוחרם באקדמיה בשל דעותיו, ומה שמנסים לעשות המזוהים עם ריבלין דומה מאוד למה שעשתה אותה אסכולה לבן ציון נתניהו כשהרחיקה אותו מן החרות והמדינה.
  • ד”ר ברץ לא מעניין את התקשורת, התקשורת והשמאל פועלים להכשיל עוד מהלך של ראש הממשלה, הם ממשיכים בזה כי ראש הממשלה השאיר את המינוי פתוח, וכמו בקיר הברזל, כל עוד יש להם תקווה לסכל את המינוי הם ימשיכו להכפיש אינטלקטואל ישר דרך ורב פעלים, כי הם מפחדים מימניים רציניים.
  • נתניהו צריך לזכור, כשתוקפים אותו השכם והערב, כל הליכודניקים מתייצבים לצדו, כולל בפרשת המופתי האחרונה. אסור לנתניהו לשדר לציבור הימני שהוא לא נותן גב לאנשי ימין שמותקפים, אם יעשה זאת הוא יאבד את כל פעילי הרשת בעלי ההשפעה העצומה בימין.
  • אסור לנתניהו לתת לרובי ריבלין לנצח אותו מתוך הליכוד, לתוצאה כזאת יהיו השלכות חמורות.
  • גם בימין מחוץ לליכוד וגם בתוך הליכוד נתניהו עומד למבחן בפרשת ד”ר ברץ, אסור לו לאכזב את המחנה שלו, במיוחד כשמדובר כאן במינוי של אדם נדיר באיכותו על רקע של התבטאויות ספורות כאדם פרטי בפורום פרטי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אימו של אפי להב מירושלים נפטרה

אלי חזן

למרות התאונה: הכבישים בישראל עומדים בתקן

אריק זיו ויזר

שגעון הליכודיאדה

אריק זיו ויזר

קרא במסר חשוב : ביקר אצל המח”ט עליאן

אלי חזן

חוברת ליכודניק לקראת החגים

עינר אביב

חברי המרכז של פורום דרור בליכוד נערכים לקראת ההצבעה על שינוי שיטת הבחירות הפנימיות בליכוד

אריאל אילוז
דילוג לתוכן