18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הפסקול של מלחמת השחרור

האדם הנכון במקום הנכון – גדעון סער

לקוח מתוך האתר של ח”כ גדעון סער

חזרתו של דר’ בני בגין לזירה הציבורית היא בדיוק מה שהמערכת הפוליטית זקוקה לו בשעה זו. אדם שמגיע לשרת עניין ולא את עצמו. איש ציבור נקי כפיים ונקי דעת שהוא סמל לדבקות בערכים ובאידיאולוגיה.

הבעיה החמורה ביותר של המערכת הפוליטית היא חוסר האמון והניכור שחש הציבור כלפיה. זוהי הסיבה לירידה העקבית בשיעור ההצבעה בבחירות. חוסר אמון בממשלה מסוימת יכול לבוא על פתרונו באמצעות בחירות חדשות. חוסר אמון בשיטה ובמערכת כולה גורם לייאוש מעצם היכולת לשנות, דבר שהוא קטלני למשטר הדמוקרטי.

יש הצעות שונות לרפורמות אלקטוראליות וממשליות, אותן יש לשקול בכובד ראש על מנת לסייע להתמודד עם בעיה זו. אבל אין דבר אפקטיבי יותר מהצטרפותם של אנשים ישרים, טובים, ערכיים ומוכשרים להשבה, ולו בקצת, מאמון הציבור במערכת הפוליטית. בגין גם מחזק את המרכיב הערכי בליכוד הכולל הבנה עמוקה בדבר זכותנו על הארץ ועל ירושלים, לצד מחויבות לדמוקרטיה הישראלית .

כדמוקרט אמיתי העמיד עצמו בגין למבחן הציבור בפריימריס בהם ישתתפו כמאה אלף חברי הליכוד. אין שליח ציבור ללא ציבור ששולח אותו ואין בליבי ספק שחברי הליכוד יתנו אמונם בבגין.

רבים בליכוד ובעם, ואני בתוכם, חוו שמחה גדולה על החלטתו של בגין, שמחה אותה הבעתי גם באוזניו כשהודיע לי על החלטתו.

הליכוד בהנהגת נתניהו השתקם והתנקה באופוזיציה. הוא ראוי להוביל את ישראל לדרך חדשה. 

האתר של גדעון סער



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מחוויותיה של יהודית עברון, חברת אצ”ל

אריק זיו ויזר

מגינים על ישראל היום | החוק למען מוזס ונמרודי /מאת:צבי ציקי אבישר, מו”ל יאללה-קדימה

אריק זיו ויזר

ליכודניק מצדיע לעיתון “הארץ” על הבאת סיפור המרגל מאיר בינט

אריק זיו ויזר

(דברי הימים של מלחמת השחרור – (פרק 4

אריק זיו ויזר

רוב עמלו בידי הממשלה

אריק זיו ויזר

לאן נעלמו 68 מליון דולר/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן