26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד

ציפי לבני, מתגלה יותר ויותר כחולה בסכיזופרנייה

יו"ר המפלגה ההזוייה הקרוייה -"קדימה", מתגלה יותר ויותר, כחולה בסכיזופרנייה קשה (מחלת פיצול האישיות). אין לי שמץ של מושג, מדוע מתעקשת "מיסיס קלין" להתהדר ב"החלטה -1701", כאשר כל בר דעת, שהיה מקבל החלטה כזו, היה כובש את פניו בקרקע, ומסתגר בביתו מרוב בושה. כל בר דעת – לא ציפי לבני. לא – היא חייבת לצאת לתקשורת, ולהזכיר את אותה החלטה אומללה,  שסיימה את מלחמת לבנון השנייה, ללא הישגים משמעותיים, גם כאשר החיזבאללה היה כבר "על הקרשים" והתחנן להפסקת אש, והגברת, בהיותה עורכת-דין, היתה יכולה להוציא ממנו הישגים כלשהם, כמו – שחרור החטופים גולדוואסר ורגב, שלבסוף קיבלנו אותם בארונות.

אינסידנט נוסף של הגברת, התרחש בימים האחרונים, כאשר התלהמה  בדבר "החיוניות של הקמת וועדת חקירה ממלכתית , לחקר אסון השריפה בכרמל" ודרשה את פיטוריו של רוה"מ נתנייהו, כאחראי עיקרי למחדל. לא פחות ולא יותר ! מעיון בארכיון, מתברר כי הגברת לבני, היא ולא אחרת, התנגדה לרכישת מטוסי כיבוי עבור מערך הכבאות, והצביעה נגד (!) יש להניח, כי אילו הצביעה הגברת בעד מטוסי הכיבוי, היתה כל  ההתנהלות של הגורמים בזמן אמת, בעת התרחשות האסון,  יעילה ומועילה יותר.

עושה רושם, שהגברת לבני, לוקה בדמנצייה (אובדן זיכרון) או בשיקול דעת תמוה ומוזר, ולא ראציונאלי, אחרת – אין כל דרך להסביר את ההתנהלות וההתבטאויות המתלהמות והמוזרות שלה.

על כך נאמר -" שומרפתאים אדוניי"!

שבת שלום !

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדיקטטורה מתה – תחי הדמוקרטיה !

מחווה ליהורם גאון, לרגל יום הולדתו ה -70/מאת: שוש הלוי

אריק זיו ויזר

הודעה לחברים

אריק זיו ויזר

עושה רושם שנסראללה מכין "קבלת פנים" לרמטכ"ל גנץ

אריק זיו ויזר

שחרור גלעד שליט – המתנה הגדולה ביותר לחג, לעם ישראל

אריק זיו ויזר

פדיון כפרות -out , פדיון כסף -in

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן