19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דרישה לכינוס מזכירות הליכוד

ח”כ יריב לוין פנה לח”כ ישראל כ”ץ יו”ר המזכירות לדון בתקצוב סניפי הליכוד,זאת לאחר שתקציב הליכוד עלה בעקבות תוצאת הבחירות.

הכנסת
ח”כ יריב לוין

ירושלים, ‏26 אפריל 2009

לכבוד
יו”ר מזכירות הליכוד
שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כ”ץ
פקס מס. 02-6663005

ישראל שלום,

הנדון: בקשה לכינוס מזכירות הליכוד לדיון בהצעה לתקצוב הסניפים

אבקש לפנות אליך בעניין שבנדון כדלקמן:

1. תנועת הליכוד נשענה מאז ומתמיד על תשתית פעילי השטח. בזמנים טובים וקשים כאחד פעלנו למען התנועה והבטחנו את חוסנה ואת הצלחתה.

2. זה שנים רבות שסניפי התנועה סובלים מקשיים גדולים, ואינם נהנים ולו מתקציב מינימאלי אשר יש בו כדי לאפשר את הפעילות השוטפת ואת שמירת הקשר הרציף עם חברי התנועה ובוחריה. לנטל הארגוני הרובץ על ראשי הסניפים והפעילים המרכזיים בכל סניף, הממלאים את תפקידיהם בהתנדבות, התווסף גם נטל תקציבי, כאשר הפעילים נדרשים לממן את הפעילות מכיסם, דבר שאין לו כל הצדקה.

3. ראוי להדגיש, כי מצב דברים זה פגע לאורך שנים בתשתית האנושית הבסיסית של הליכוד, ואני משוכנע כי לו היינו משכילים לחזק את הסניפים מבעוד מועד, הדבר היה מתבטא גם בתוצאות הבחירות לכנסת.

4. אבקש להדגיש, כי במהלך שנות כהונתי כיו”ר סניף הליכוד בעיר מודיעין, הייתי שותף לפגישות רבות של ראשי סניפים ופעילים מרכזיים עם מנכ”ל הליכוד מר גדי אריאלי, וראיתי מקרוב את ניסיונותיו הרבים לסייע לסניפים, במסגרת האמצעים המוגבלים מאוד שהועמדו לרשותו. לצערי, במקרים רבים לא היו בידיו האמצעים הדרושים כדי לקיים את הפעילות הדרושה.

5. בעקבות תוצאות הבחירות לכנסת, והגידול המשמעותי בכחו של הליכוד ובמימון המגיע לתנועה, נוצרה אפשרות לשנות את המדיניות שהיתה נהוגה עד כה, ולהעניק לסניפים תמיכה כספית קבועה לצורך קיום פעילות שוטפת. תמיכה כספית מעין זו תאפשר יצירת קשר עם חברי התנועה וקיום כינוסים ופעילות סדירה בכל סניף.

6. לאור האמור לעיל, הנני מציע כי בשלב ראשון, מזכירות התנועה תקבל החלטה לפיה 10 אחוז מדמי החבר הנגבים מדי שנה מחברי כל סניף, יועמדו כתקציב לרשות הסניף, למטרת עריכת כינוסים ויצירת קשר עם חברי הסניף.

7. אבקש לציין, כי יישום ההצעה כאמור יתרום לא רק להגברת הפעילות בסניפים ולחיזוק הקשר שבין התנועה לחבריה, אלא אף יגדיל באופן משמעותי את הכנסות התנועה, שכן הדבר ייצור בקרב פעילי התנועה תמריץ נוסף לעריכת מפקד ולהוספת חברים לתנועה.

8. לפיכך, אודה באם תכנס במועד קרוב את מזכירות התנועה לדיון ולהצבעה על הצעתי בעניין זה.

בכבוד רב,

ח”כ יריב לוין



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לזכרך, מתהומות ליבנו אח וחבר

אריק זיו ויזר

שובו של הסניף הירושלמי הגדול לפני שבת הגדול

אלי חזן

תקיפת מפגינים פלשתינאים ואנארכיסטים פעילים ימניים ובינהם פעילי ליכוד בגדר בנעלין./מאת:תמר הר פז

אריק זיו ויזר

בוגי: גם ביבי התנגד ל”תוכניות ההקפאה-2″ לפני חודשיים

אריק זיו ויזר

כמה אפשר לעשות צחוק מהליכוד/יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

קדימה יולי/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן