28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

דרוש “משחק התקפה” בתקשורת העולמית.

העולם לא מגן על פרט אחד, כמו גלעד שליט, שאינו זוכה למינימום תנאי אסיר על פי אמנת ג’נבה. הממשלה מכינה “משחקי הגנה” רבים לא יעילים,כמו שדה תעופה הומה שוטרים,כנגד כמה זקנות אירופאיות משועממות או משוחדות,לא עוברת ל”התקפה תקשורתית”,מפנה משאבים להסברים וועדות חקירה לאומיות ובינלאומיות.

9/7/2011- מוצ”ש

דרוש “משחק התקפה” בתקשורת העולמית.

העולם עובד על פי “רעשי התקשורת” העולם לא הגון לא ישר ,לא באמת מגן על החלש הבודד, העולם “אינטרסנט” ומתערב סלקטיבית בסכסוכים עולמיים, ע”ע לוב לעומת הטבח בסוריה,במקום ובזמן שמתאים לו.

העולם לא מגן על שותפיו,לא ברמה לאומית ,ראה איראן ובראשה אחמניג’ד המצהיר על רצונו חלומו שלא יתגשם להשמיד עם,והלוואי שיושמד קודם .

העולם לא מגן על פרט אחד, כמו גלעד שליט, שאינו זוכה למינימום תנאי אסיר על פי אמנת ג’נבה.

הממשלה מכינה “משחקי הגנה” רבים לא יעילים,כמו שדה תעופה הומה שוטרים,כנגד כמה זקנות אירופאיות משועממות או משוחדות,לא עוברת ל”התקפה תקשורתית”,מפנה משאבים להסברים וועדות חקירה לאומיות ובינלאומיות.

“משחק התקפה בתקשורת העולמית”-דוגמא .

רעיון בניית עיר חדשה בעזה “ניו-עזה”, בו יובל ה”קונספט הרעיוני” על ידי מדינת ישראל,בעלות של יום שייט של סטי”ל אל מול משט אופציונאלי,ובו רעיון לטובת ילדי עזה,ילדי שדרות ,הועבר על ידי לכל שרי הממשלה ומנהיגים בולטים בארץ ובעולם,היחידי שענה לי עניינית היה…..ברק אובמה, נשיא ארה”ב, שכנראה פחות עסוק ממנהיגינו להקשבה למשהו יצירתי מחוץ לקופסה”.

הרעיון מפורט במסמך בשלוש שפות ,זמין לכל דורש ,הופץ בתקשורת באנגלית ובעברית,מחכה להזדמנות שלו,שלנו “לעלות להתקפה תקשורתית” מחכה למנהיג או לאיש תקשורת שימנפו חיובית.

מוכן להציג הרעיון לכל דורש בינתיים ניתן להסתכל במקורות הבאים:

www.youtube.com/watch?v=awfkmgwx2wE

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3920260,00.html

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3922455,00.html

ניסים עזרא -מהנדס

למנהיגות בונה

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השלום – עזה תחילה

אריק זיו ויזר

קדימה מציגה : קמפיין השקרים של ציפי לבני

אריק זיו ויזר

ליכודניקים גאים מול גזענים

נילי אהרון

ישראל משנה את המזרח התיכון

אלי חזן

הם מפחדים

אריק זיו ויזר

שר אוצר נטול אוצר רעיוני

עינר אביב
דילוג לתוכן