18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

דרוש חבר כנסת לתחום כושל!

הקריאה אליכם מתפקדי הליכוד שאכפת להם, שרוצים לשנות, השפיעו על חברי הכנסת שירימו את הכפפה וייקחו יוזמה, השינוי מתחיל השאלה מי עולה על הרכבת!.

באופן כללי אפשר לומר שבניגוד לאירופה תחום הכדורגל בארץ נמצא בנסיגה, דבר זה מתבטא הן בכמות התקציבים שמצליחים לגייס מחסויות- משנה לשנה מצליחים לגייס באופן יחסי פחות כסף.  והן בכמות האוהדים שמגיעים למגרשים.

 

בקיץ האחרון, כמדי קיץ, הכדורגל הישראלי עבר שפל נוסף,  רק שהפעם הקונטקסט היה שונה, הפעם הפועל פ"ת עברה לניהול מפרק לאחר שבעליה חשודים במכירת משחקים והקבוצה צברה חובות רבים לגורמים שונים, ובעניין אחר, עסקת מכירת הפועל ת"א הגיע לשיא כאשר נוהל מאבק עיקש בין אלי טביב למוני הראל על השליטה במועדון.

 

בין האירועים שקורים כל שנה נדמה שיש חוט מקשר,מאפיין מסוים שחוזר על עצמו פעם אחר פעם בווריאציות שונות, זה מבנה הבעלות הכושלת של הקבוצות  בכדורגל הישראלי. בפרספקטיבה על העשור האחרון אפשר לספור על יד אחת את כמות הקבוצות שלא ניזקו כתוצאה מבעלים כושלים.הבעיה המרכזית נובעת משיטת הבעלות ששמה בצורה מוגזמת את הניהול בידי בעלים פרטיים כמעט ללא יכולת לבקר, לקבל מידע או בכלל להבין מה מתרחש בקבוצות הכדורגל כאילו שמדובר בצעצוע או בתחביב רק שהמשחק מתנהל הפעם על חשבוננו.

 

הבעיה המרכזית בסיטואציה שנוצרה היא שאין רצון מצד אף אחד הגורמים המעורבים ליצור שינוי במצב העגום, ההתאחדות לכדורגל מתבוננת בחשדנות בלשון המעטה כלפי כל גורם שמנסה ליצור רפורמה במערכת, משרד הספורט מסתייג מפעולות שעשויות לייצר התנגחות עם ההתאחדות והנה הרי לכם המתכון לענף כושל.

 

אך הדרך לשינוי ורפורמה איננה עוברת רק בשינוי בעלות שכן פעולה זו עדיין יחסית קיצונית עבור גוף שמרן כמו ההתאחדות לכדורגל ובוודאי עבור הקבוצות החברות בו, ראשית יש לעשות צעדים קטנים ומדודים כדי ליצור אמון בין האוהדים שמאסו במוצר הכדורגל הישראלי ובין הקבוצות כמו: החלת שקיפות על קבוצות הכדורגל משמע פרסום תקציבי הקבוצות בצורה שנגישה לכלל האוהדים, פרסום פרוטוקולים מישיבות הנהלה ועד רחמנא לצלן שיתוף האוהדים בהנהלת הקבוצה וקבלת ההחלטות.

 

מפתיע שתחום הכדורגל שכל כך הרבה אנשים רואים בו כדת, ואמצעי התקשורת בו בארץ מפותחים כל כך ביחס לתחומים אחרים איננו מצליח לרתום אליו חברי כנסת שיירצו לעשות בו רפורמה או בכלל יירצו לקחת בו חלק.

 

מכאן יוצאת הקריאה אליכם מתפקדי הליכוד שאכפת להם, שרוצים לשנות, השפיעו על חברי הכנסת שירימו את הכפפה וייקחו יוזמה, השינוי מתחיל השאלה מי עולה על הרכבת!.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פינסקר : אוטואמנסיפציה ליהודים. שלו : אוטואנטישמיות תוצרת ישראל.

ליכודניק

כוח למרכז=הרס תנועת הליכוד

אריק זיו ויזר

התקשורת בארץ שמאלנית – הוכחה נוספת

אלי חזן

הליכודניקים החדשים- ״מה שהיה הוא שיהיה …ואין חדש תחת השמש״(קוהלת א,ט)

גבי מירל. שיווק ויח"צ : רונית טלבי

הכנה מנטאלית לחורבן

אלי חזן

עסקת שליט – המחיר הכבד של החופש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן