24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

דרור הספקן, זה בשבילך

אין לי בעיה עם ביקורת עוינת, אפילו לא עם מילים, שמותח הביקורת מלקט מפח האשפה. רק ביקורת אחת “מזיזה” לי: זאת שמאשימה אותי בשקר. המחשבה ש”תסיר בפניי את הכובע” אם אביא הוכחה- לא מספיקה. אתה צריך להסיק מסקנות על עצמך ועל התקשורת. הלכתי לארכיון…

דרור היקר.
תתפלא, גם אני כמוך חושב שחצי אמת, גרועה משקר. יש לי הסבר שונה משלך: חצי אמת “מתפלחת” לתודעה בתחפושת של “צדיקה” כשמשימתה אחת: גניבת דעת. אחרי שקראת את מאמרי, “ניסים משעל, זה בשבילך”, כתבת לי מייל שבו אתה מאשים אותי בכתיבת מאמר מניפולטיבי רצוף “חצאי אמיתות”.

אין לי בעיה עם ביקורת עוינת, אפילו לא עם מילים, שמותח הביקורת מלקט מפח האשפה. רק ביקורת אחת “מזיזה” לי: זאת שמאשימה אותי בשקר- על כל הנגזרות שלו. חצי אמת גרועה משקר. דרשת שאספק הוכחה בוידאו שב- 99, אהוד ברק התחייב לעימות פומבי עם נתניהו, וחמק. “אני בטוח”, כך כתבת, “שאם זה אמת, התקשורת הייתה משדרת נון-סטופ את ההתחייבות הזאת, עד שהיה מתייצב לעימות”. בלי להניד עפעף (ואולי עם) אתה חושד בי שהמצאתי את זה.

ובאשר לתקשורת- אתה מעיד על עצמך כמי ששונא את הבכיינות המאפיינת את (ציטוט:) “חסידיו השוטים של נתניהו”, שלא מפסיקים להאשים את התקשורת ברדיפתו. זה הזכיר לך בדיחה על איש ימין שביקש להתקבל לרדיו כקריין, ונידחה בגלל שהוא …מגמגם. הוא כמובן טען שפסלו אותו בגלל דעותיו.

“אילו באמת התקשורת הייתה רודפת אותו ועוזרת ליריביו, כך כתבת, “הוא לעולם לא היה מגיע לראשות הממשלה”. סיימת את מכתבך הרהוט בהבעת שנאה (מיותרת!) למתנחלים שרק בגללם (ציטוט): “אין שלום, ואין רווחה”. חתמת ב- “דרור הספקן”. מצער ששנאתך לאחיך, זיהמה את הרציונאל שלך.

נעתרתי לאתגר שהעמדת בפניי. המחשבה ש”תסיר בפניי את הכובע” לא מספיקה. אתה צריך להסיק מסקנות על עצמך ועל התקשורת. ולפני שאנחנו הולכים לארכיון, הערה ארוכה שמסבירה את העובדה שנתניהו ראש ממשלה. בניגוד למה שאתה חושב- יש שני גורמים חוץ פוליטיים שמעצבים את דעתו של הציבור: התקשורת, והמציאות.

נתניהו עלה לשלטון ב- 96 בזכות המציאות (אוטובוסים עמוסי נוסעים מתפוצצים)- ברק החליף אותו ב- 99 בזכות התקשורת. שרון (2001) החליף את ברק בזכות המציאות (קריסת אוסלו- אינתיפאדה)!- אולמרט ב- 2006 הגיע לשלטון בזכות התקשורת. שוב המציאות עוזרת לנתניהו: קדימה ב- 2009 ירדה מהשלטון בזכות חורבן מדיני, שתי מלחמות, ומצעד נחקרים אינסופי.

בשורה התחתונה- העדר השמאלני מנהל ויכוח עיקש עם המציאות. אני לא יודע מה דעתך- לי יש דעה רעה על אלה שמתווכחים עם המציאות. ועכשיו לארכיון…

 

לקטעי הוידיאו בהם ברק בורח מעימות והתקשורת הופכת לעדר לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אם לסבתא של רבין היו גלגלים

אלי חזן

הטעות של פרופסור דן כספי / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

שרה טארה שיר שמח

אריק זיו ויזר

פרופ` אבינרי נגד בית המשפט העליון

אריק זיו ויזר

אריה דרעי, קבל עצה מחבר

אלי חזן

חיים רמון: קדימה = הונאת הבוחר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן