32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

מי ניצח : נתניהו או דנון ?

מקורבי רה"מ טוענים : העליון פסק לטובתנו. מקורבי דנון : ניצחנו. במקביל מגישים משה איפרגן וטלי ארגמן עתירה כנגד דנון

 

המאבק בתוך הליכוד על כוח והשפעה של המרכז וגופי התנועה הגיע היום לשלב חדש. בית המשפט העליון פסק שרק ועידת הליכוד תקבע את סדר יומה. לטענת מקורבי דנון מדובר למעשה בניצחון של דנון שממצב עצמו מחדש בהנהגת הליכוד תוך שהוא מותיר צל כבד לשרי התנועה.

דנון אמר לליכודניק כי "הדמוקרטיה בליכוד ניצחה, רק חברי ועידת הליכוד יקבעו את סדר יומה של המפלגה. אשמור בכל דרך על הדמוקרטיה בליכוד".

 

מקורבי נתניהו ביקשו לשים לב להחלטת השופטים ולמשמעותה. 

הקרב על סדר יומה של המפלגה עובר עכשיו לועידת הליכוד.

 

במקביל, יתקיים הבוקר דיון בתנועה בעקבות עתירה שהגישו פעילי הליכוד משה איפרגן וטלי ארגמן נגד המהלך של יו"ר הוועידה, ח"כ דנון, להעביר את סמכויות יו"ר התנועה לידיו. במייל שללח היום איפרגן לפעיליו הוא מסביר : 

העברת סמכויות יו"ר התנועה הן מהלך חמור ביותר, למעשה מדובר בריקון התפקיד מתוכן, יו"ר התנועה הוא גם מייצגה כלפי חוץ וגם רוה"מ המחויב לכלל האזרחים,

בהיעדר סמכויות ייחודיות להשפעה ייחודית על סדר היום של מוסדות התנועה הליכוד עלול להידרדר אל ג'ונגל פנימי, שבסופו אף אדם רציני לא ירצה להיות חלק מזה.

לא מדובר במאבק של דנון על טובת התנועה, אלא במאבק של דנון על טובתו ועל טובת המגזר הרדיקלי בליכוד.

1.      ליו"ר התנועה סמכויות ייחודיות, שאין לקחתם ממנו.

2.      המתפקדים בחרו ביו"ר התנועה, שינוי הסמכויות הוא גזלת המנדט שנתנו המתפקדים בידי נתניהו, בפני דנון פתוחה הדרך להתמודד על תפקיד יו"ר התנועה (ואז תאמינו שהוא יחזיר את הסמכויות אליו).

3.      גם אם משנים, התחולה צריכה להיות לאחר הפריימריז הבאים.

4.      לטעמי, התחולה צריכה להיות לאחר בחירת יו"ר המרכז הבא, כי אם בליכוד היו יודעים שליו"ר המרכז כוח כה עצום, אז לדנון היו מתחרים רציניים.

לטעמי דנון עושה פוטש, ואם יצלח הדבר בידיו, אזי אופציה של מפץ פוליטי תהפוך להרבה יותר מסבירה, ונבחרי ליכוד שלא ירצו להישאר במפלגה של דנון אף יצטרפו אליה.

כל מי שמכיר את עמדותיי יודע שדעתי על האופן שבו התנועה מתנהלת לא תסב נחת לנתניהו, אך הליכוד ועתידו, עד כמה שעתיד כזה לוט בערפל כרגע, חשובים יותר, ולא ח"כ דנון וחברינו המסתננים מיש"ע צריכים להכריע את העתיד הזה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אמנת הליכודניקים לחידוש ההתיישבות ביהודה ושומרון

אריק זיו ויזר

פניה למנכ"ל הליכוד,לקיום יום עיון לחברי סיעת הליכוד במכון ז'בוטינסקי

אריק זיו ויזר

הודעה משותפת דחופה של חברי שדולת הליכוד לקידום החינוך והשדולה החברתית-לאומית

אריק זיו ויזר

השר שלום פקד וצירף את ראש עיריית גו'ליס סלמאן הנו לתנועת הליכוד.

אריק זיו ויזר

נתניהו – חזון האינטרנט ושברו

שמעון שלוש מבקש להודות לחבריו באירוח השר ישראל כץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן