34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

דנון : “מי שרוצה יכול לעזוב”

השר דן מרידור איים להתפטר אם יגבילו את בג”ץ. ח”כ דנון נותן הרושם שהוא לא נבהל מכך 

חוקי אלקין – לוין – דנון הובילו את המערכת הפוליטית לשיח שמעולם לא נראה במדינת ישראל, שיח שהתגוללו לתוכו המון אי דיוקים אך גם המון דאגות באשר לעתיד מדינת ישראל. רק השבוע איים השר דן מרידור כי אם יגבילו את בג”ץ הוא יתפטר ויש להניח שהוא גם יעזוב את המסגרת הליכודית.

מרידור אמר בערוץ 2 בין השאר : “חזרתי כדי לעצור את המתקפה על בית המשפט העליון. אנחנו נאבקים על החירות, על חופש הביטוי, על החופש להתאגד. יש קו אדום. לא יעבור יום מרגע שיוגבל הבגצ ואמשיך לשבת בממשלה. לא אהיה בממשלה שתקדם חוקים כאלה”.

 

בעקבות הצהרה זו של מרידור אומר ח”כ דני דנון, יו”ר ועדת העלייה והקליטה : “לא נהפוך את הליכוד לסניף של קדימה, מי שעמדת הרוב בליכוד לא מקובלת עליו, שיסיק את המסקנות לגבי מיקומו הפוליטי- הדלת פתוחה בפני השר מרידור”.

 

ובהקשר אחר, על דחיית הצעות החוק המאפשרות להגביל עתירות לבג”צ, אומר דנון : “אני מבין את הסיבות שבגללן החליט רה”מ לדחות את ההצעה בעת הזו .עדיין אני סבור שגם רה”מ יסכים, כי חייב למצוא דרכים לעצור את הזילות והשימוש הפסול שנעשה בכלי הבג”ץ  בידי גורמים פוליטיים, שחלקם הגדול  עויין את מדינת ישראל, ומשתמשים בדמוקרטיה הישראלית כדי לפגוע במדינה”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביום שני הכרעה בשאלת חסינות ח”כ זועבי

אריק זיו ויזר

סגן יו”ר הכנסת ח”כ כרמל שאמה פנה השבוע בשאילתה דחופה

אריק זיו ויזר

ריבלין למען החקלאים

אריק זיו ויזר

ריבלין לבנקים: תוקם ועדת שרים מיוחדת לטיפול בפרי גליל ובמפעלים במצוקה

אריק זיו ויזר

תוספת של 50% למספר מכשירי MRI בישראל

אריק זיו ויזר

“תעודת עניות למדינת ישראל”

אלי חזן
דילוג לתוכן