18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אברהם פריד

דלק הלוואה וחיסכון

 בין נתניהו לשטייניץ לצערי לא נוכל תמיד לסמוך על טוב ליבו חמלתו והתחשבותו של ראש ממשלתנו היקר בכל פעם שמחיר הדלק יעלה כמו שעשה בשבוע שעבר כאשר בהחלטה גורלית מיוחדת ואמיצה להתחשב בעם ישראל והוריד לכולנו 10 אגורות מהעלייה שתוכננה! זה המון כסף שיישאר לנו כאשר כותרות העיתונים דיווחו ללא הפסקה על עלייה צפויה, כולנו נכנסנו לדיכאון שחלילה המחיר לא יעבור את 8 השקלים לליטר! ואז בא בעיתוי המתאים המושיע והציל אותנו וקבע שהמחיר יהי 7.95 ₪ לליטר! מיד עם התקבל ההודעה רצתי ליועץ ההשקעות שלי בבנק על מנת לתכנן ביחד מה עושים עם כל הכסף שחסך לנו ביבי ראש ממשלתנו היקר בהורדת המחיר! לאחר התייעצות עם הבנקאי ושפע התכניות ביקשתי זמן בטרם אחליט על תוכנית חסכון מתאימה.
ואז שמעתי את שר האוצר שלנו החבר שטייניץ שלא היה שותף להחלטה הגורלית ההיא מכין אותנו לעלייה הבאה שתגיע אולי גם ל-10₪ לליטר. מיד ביטלתי את תוכנית החיסכון שתכננתי וביקשתי מהבנק הלוואה ארוכת טווח לממן את העלייה הצפויה בדלק על פי הבטחת שר האוצר היקר. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אנטומיה של טבח

אריק זיו ויזר

שבוע של חגיגות

אלי חזן

שיטת אחריי המבול

אלי חזן

ארנונה למתים

אלי חזן

ניפגש בנובמבר

אריק זיו ויזר

האישיות לדוגמא של פריד אברהם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן