22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

דודו אמסלם מתמודד מטעם מחוז ירושלים

דודו אמסלם מתמודד לכנסת מטעם מחוז ירושלים של תנועת הליכוד. המקום המוקצה לנציג ירושלים הינו 21 ברשימת הליכוד הארצית שהינו ריאלי על פי כל הסקרים.

 

 


דוד (דודו) אמסלם, הודיע השבוע על הגשת מועמדותו לכנסת במסגרת הבחירות הפנימיות בפריימריז של תנועת ליכוד כנציג מחוז ירושלים.
אמסלם, מפעיליה הוותיקים והבכירים של תנועת הליכוד הנו בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, שימש בעבר בשורה של תפקידים במגזר הציבורי ובתנועת הליכוד.

 

בין תפקידיו הציבוריים שימש כמנהל בכיר באגף התקציבים של הביטוח הלאומי, ובמחלקה הכלכלית של נציבות מס הכנסה. עד לפני כשנה שימש כראש אגף שיפור פני העיר בעיריית ירושלים, במסגרתה היה אחראי לניהול תקציב של עשרות מיליוני שקלים, וכן כנציג בשורה של דירקטוריונים והנהלות של חברות ציבוריות ועירוניות.

 

אמסלם חבר בתנועת הליכוד ומוסדותיה למעלה מ 25 שנה, וכמו כן שימש כיו"ר מועצת סניף הליכוד בירושלים וחבר מזכירות הליכוד.
הבחירות המקדימות בתנועת הליכוד צפויות להתקיים בעוד כשבועיים, ב 31 לדצמבר, המקום המוקצה למשבצת מחוז ירושלים במסגרתו מתמודד אמסלם הנו 21 ברשימת הליכוד שהינו ריאלי על פי כל הסקרים.
אמסלם זוכה לתמיכת בכירי הליכוד במחוז הכולל את הסניפים בירושלים, מעלה אדומים ובית שמש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בסוכה של כץ – דורש עונש מוות לרוצחי משפחת פוגל

אריק זיו ויזר

רשמית: נפתח מטה נשות הליכוד

אריק זיו ויזר

הליכוד באפרת – התקדמות והתרחבות

אלי חזן

פרויקט "פרלמנט ירוק" יוצא לדרך

אריק זיו ויזר

גאווה בליכוד באריאל

אלי חזן

כנס צעירים עם השר כץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן