24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סטטוס בינגו

ג’ודי נגד נוני

בסטאטוס בפייסבוק, ג’ודי האחות של נוני מוזס יוצאת להגנת שרה נתניהו

בקיצור אני חולה, מה שגרם לי להיות במיטה, לישון ובין לבין להתעורר לצרחות שני אנשים צורחים, מתכתשים מטנפים אחד על השני וכמובן על שרה וביבי. 
זה לא סוד שאין לי יחסי אהבה עם שרה נתניהו, תאמינו לי שאין לי מושג למה,לא זכור לי שפגעתי בה אי פעם.
זה לא סוד שמאוד כעסתי על סיפור הנשיאות וכיום אני רק יכולה להודות לה כי אני לא בנויה לשתוק. אבל ההתלהמות האחרונה הזאת גורמת לי לרצות להתקשר לשרה לחבק אותה ולהרגיע אותה. 
לא מאחלת לאף אדם לעבור את מה שהיא עוברת. לא מאחלת לאף אדם שיחפשו אותו באובססיביות חולנית ומטורפת. 
פרצופי המנחים, האורחים, הצדקנים שהרגע הגיעו לעשיה הציבורית ובהתיפיפיות שלהם הרסו כאן כל יכולת למהפכות מגעילים אותי. נכון לא בסדר בלשון המעטה מה שקרה בבית רוהמ, חשמלאי לא חשמלאי, נו באמת, הכי עולב. ברור שהביזבוזים וההוצאות הראותניות הן שערוריה.
ברור גם שבשנתיים האחרונות חלה ירידה משמעותית. ממש. אוהבת אני את פרס מכירה אותו מאז ינקותי, אבל האיתרוג הבלתי נתפס, הפירגון והסלחנות לכל דבר שהאיש האהוב הזה עשה גורם לך לחשוב , שרק אם תתחנף לחלקים מסויימים כאן אז אתה לגמרי מסודר. הגעיל אותי ועידות הנשיא שלו, חשבתי אז וגם היום כמה ילדים רעבים הייתי יכולה להאכיל במליונים שנתרמו לועידות.כמה אוטיסטים ונערות בסיכון הייתי מצילה.

לא בטוחה שלאף פוליטיקאי אחר היו סוגרים תיקים ופרשות כמו לשמעון, שאני מאוד אוהבת.

אני חושבת שביבי לא צריך לשלוח אף אחד לתקשורת. לא שרים לא יועצים, אין לו סיכוי. 
הליכוד שהפך להיות הבית גם שלי,צריך להוריד את הראש ולתת לאנשים לחשוב איזו נבחרת תנהיג אותם בצורה הטובה ביותר. נבחרת בראשות אדם מנוסה מאוד כביבי, עם סילבן שלום , גלעד ארדן, ישראל כץ ואחרים שמאחוריהם טונות של קבלות על עשיה משמעותית מאוד, שלצערי לא כותבים עליה כמעט, כי זה מקרה אדם נשך כלב, או נבחרת בראשות בוג׳י שהוא עצמו אחלה, אבל מה הנסיון של סתיו שפיר, שומלי, יחימוביץ, יונה ואחרים. אני מסרבת לתת להם להתגלח על הזקן של עצמם על חשבוני וחשבון ילדיי. 
ממשלת אחדות בראשות ביבי כן ,אז אולי יתחילו לצבור נסיון. 
בקיצור,לא חושבת שזה ששרה כן העסיקה או לא העסיקה חשמלאי, זה מה שצריך לקבוע את גורל המדינה המסובכת הזאת.
נ.ב. תפנימו שוב ושוב ששרה לא נבחרה כאן לכלום. היא לא המטרה. רדו ממנה.
נ.בב מקוה שסטיב לא יכעיס שאני שוב מתערבת בפוליטיקה, אבל מהבוקר הוא בישיבות לקראת בעיות מזג האוויר הצפויות..אחד שקורע את התחת למען הציבור. רק בריאות



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סטטוס בינגו : צחי הנגבי

אלי חזן

סטטוס בינגו : עומרי אקוניס על “השמים הפתוחים”

אלי חזן

למה השמאל רואה בביטוי שמאלן קללה

יוסי חביב

סטטוס בינגו : קורל אבירם

אלי חזן

איה קרמרמן אני לא שקופה

אריק זיו ויזר

סטטוס בינגו – נתנאל איזק לאחר המלחמה בעזה

אלי חזן
דילוג לתוכן