18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

גרינברג מציג : תאוצה בקמפיין

מעל ל-4000 איש הגיעו יום ראשון, אמש, לכנס הפתיחה של המועמד לראשות העיר פתח תקווה, עו”ד רמי גרינברג. אל הכנס הגיעו להביע השר לעניינים אסטרטגיים, ח”כ ד”ר יובל שטייניץ, שר אחר, סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח”כ אופיר אקוניס, סגן שר הביטחון, ח”כ דני דנון, ראשי ועדי שכונות בעיר, פעילים רבים ותושבים רבים.

 

 

במפגן כוח שכמותו לא נראה בפתח תקווה מזה זמן רב, אמר אחד השרים כי פתח תקווה צמאה לשינוי ובזכות רמי יקרה השינוי. העיר התברכה במועמד מצויין וכי כל שרי הליכוד עומדים מאחוריו של עו”ד גרינברג.

שלום קוטלר, מזכיר מפלגת העבודה בפתח תקווה, אמר: “למרות שאנו לא חברים באותה המפלגה, אני מכיר את גרינברג הרבה שנים ואת עבודתו בעירייה. רמי הוא איש עשייה, ישר, שפיו וליבו שווים ושנותן את כל מרצו ונשמתו לציבור. אני רוצה שתשמחו אותי ביום הולדתי שחל ביום הבחירות ותצביעו לרמי”.

ראשי ועדי השכונות ציינו כי לאורך כל שנות פעילותו של גרינברג בעשייה הציבורית, תמיד היה הראשון לסייע ולקדם פרויקטים. אצלו מילה זו מילה.

גרינברג הודה לאלפי הפעילים והתומכים ואמר:”פתח תקווה יקרה לליבי, תמיד הייתי איש של עשייה, זה ייעודי וזה מה שאעשה למענכם כראש עיר. אני מבטיח לעבוד קשה כדי להחזיר את פתח תקווה לימיה הטובים, שתהווה מקור גאווה וחיי שגשוג לכולנו. מגיע לכם ואת זה אני מתחייב להעניק לכם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניצחון הליכודניקים ו”ליכודניק” בירושלים

אלי חזן

לראשונה הוקמה קבוצה של אנשי חיי הלילה בת”א יפו באתר הפייסבוק

אריק זיו ויזר

החלטת בית העליון בראשות עו”ד קליינר בעתירת אריק טויטו מרמלה

אריק זיו ויזר

עולים מהונגריה ברעננה

אלי חזן

סיעת הליכוד ברעננה משתתפת בצערה של משפחת שלגי

אלי חזן

הקמחא דפסחא הגדולה של רעננה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן