24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

גנץ אמר לא ” לחסידים השוטים”

נתניהו הלך כל הדרך לאחדות, אדלשטיין גילה מנהיגות, ליברמן חבר סופית לשמאל,

גנץ

עד כמה שזה יישמע מוזר, או שלא, מאז הקמת כחול לבן גנץ לא התאים לה : לפיד היה שתלטן, בוגי אכול שנאה והיחיד שהיה שפוי – גבי אשכנזי. נקודת ההתחלה של גנץ [ משפחתו המוצא שלה חסידות סאטמר] האזורים שבהם שלטו ביד רמה הסאטמרים.יוצאי המסגרות הקיצוניות יודעים היטב מה הסכנה שלהיות “חסיד שוטה”. אל תהיה חסיד שוטה, זה המוטו שבו גדלתי לאחר שאבי החדיר לי זאת מאז ומתמיד. אין ספק, כאשר גנץ ישב בחדר עם לפיד ובוגי הוא ראה מול עיניו חסידים שוטים.
אז אזכיר מי הם :  חסידים שוטים הם אנשים כמו אלו אשר הלכו אחרי הרבי מסאטמר ונרצחו בשואה בעוד הרבי ברח לפני שהגרמנים הגיעו אליו. כפי הנראה, כך הרגיש גנץ כאשר ישב בקוקפיט וראה תהליך של הקצנה שכל מה שמוביל אותה הוא שנאת נתניהו.
לא זאת הייתה דרכם של גנץ ואשכנזי. אין ספק שגנץ נחרד עוד יותר כאשר ראה את ליברמן מצטרף לישיבות הקוקפיט – שם האיזון של גנץ ואשכנזי נשבר. ובואו לא נשכח, המקצין הגדול היה לפיד וגנץ נחרד עוד יותר כאשר ראה את לפיד את שלח משלחים לרחוב מפגינים בעת שצריך היה לגלות אחריות. גנץ הוכיח כי אצלו האחריות גברה על השנאה.

נתניהו
המנהיג הגדול ביותר של המחנה הלאומי ייזכר כמי שהוביל את מדינת ישראל לביסוס כלכלי. עוד הרבה שנים נתגעגע לימים בהם שלט נתניהו.
נתניהו .
כאשר התבררו תוצאות הבחירות נתניהו הפנים כי אין לו ממשלת 61 אין, הוא ראה גם את גודל האסון שנחת על עם ישראל והעולם והיה נחוש להקים ממשלת חרום – אחדות.
מולו נעו בשנאה מחזורית לפיד, בוגי וליברמן. נתניהו טען כל הזמן שמי שמטרפד אחדות זה לפיד. לפיד טען כי נתניהו משקר אבל מתברר כי לפיד הוא השקרן. לנתניהו היה חשוב להוביל את מדינת ישראל בבטחה במשבר הקורונה.

גם במחנה רק לא ביבי הרוב המכריע מבין כי בעת הזאת טוב שנתניהו מוביל את המערכה.
גם לפיד הבין זאת ואמר כי אין בעיה, ניתן לנתניהו את האחריות על הקורונה. נתניהו הלך כברת דרך כאשר הבטיח לגנץ שותפות מלאה ואין ספק שנתניהו מתכוון לכל מילה אשר אמר.
תמיד אני צוחק כאשר מנסים להשוות את גנץ למופז : האם נתניהו הבטיח למופז שלטון משותף? לא. הוא הבטיח לו שיעבירו את חוק הגיוס. אני מבקש להזכיר : נתניהו רצה מאוד. מטעמו פעל אז בוגי אשר הביא מתווה שהרוב הסכימו לו. רק חלק מיהדות התורה התנגדה והמדינה נקלעה בחזרה למערכת בחירות. הרי היה ברור אחר כך שהחרדים עשו טעות שלא קיבלו את המתווה. לי אין ספק כי גנץ ונתניהו יעבדו ביחד לאורך תקופה ארוכה.

אדלשטיין.
יו”ר הכנסת היוצאת ויו”ר הכנסת הנכנסת הוכיח השבוע כי הוא ניחן במנהיגות. אדלשטיין שמצפונו לא יכול לקבל מהלך המנוגד לדמוקרטיה הישראלית, החלפת יו”ר הכנסת לפני הקמת ממשלה, פעל בתום לב ועל כך ראוי להערכה.  יש בתהליך הזה הרבה מן ההיגיון.
מה שבית המשפט לא עשה.
בית המשפט העליון שהוא השליט העליון כפה על אדלשטיין שיכנס את הכנסת בניגוד לכל תהליך דמוקרטי. ללא ספק התהליך הזה האיץ את הקמת ממשלת האחדות כאשר בני גנץ הבין שאסור לו להיכנס למלכודת לפיד את ליברמן.

נחזור לאדלשטיין שעשה מעשה והתפטר מתפקיד יו”ר הכנסת כדי לא להיות שותף לביזוי הכנסת ובית המשפט העליון. בתכל’ס הוא המנוע של נתניהו.

ליברמן

במשך שנים ליברמן כונה בולדוג אבל האמת ליברמן לא בולדוג ובטח לא כלב. ליברמן משול לחיה הכי פחות נאמנה והכי הורגת אנשים : היתוש

מאז שהקים מפלגה עצמאית היה עוף מוזר בפוליטיקה הישראלית. מסביבו הייתה אווירת שחיתות, רוב בכירי המפלגה שלו היו משרתי הזרם האופורטוניסטי של ליברמן. מקורביו וגם הוא עשו עסקים וגנבו סוסים עם החרדים. זה לא הפריע לו ביום שכרת ברית עם לפיד נטש את שותפיו לטובת שותפות שנאה כי שלח ולפיד היא שותפות השנאה לנתניהו.
ליברמן של 2009 ו – 2013 עוד ראה את עצמו חובר לליכוד, מפלגת המחנה הלאומי. ליברמן אז עוד חשב : אני אביא מתפקדים לתוך הליכוד ואחרי עידן נתניהו אני אוביל את המדינה.

אבל בפועל ליברמן, שכבר הצליח לעשות מהלך חבירה לליכוד ב – 2013, חירב אותו ביהירות וחזירות. הוא קיבל הסכם נדיב מהליכוד שהיה צריך להסתיים באיחוד, אך ליברמן כמו ליברמן – שותף אגואיסטי – החליט כי הוא דוחה את האיחוד לאחר הבחירות המוניציפליות. באותה מערכת פעל בנבזות מול מועמדי ליכוד בשיתוף עם החרדים.
כן, אלו החרדים שהיום ליברמן נוהג בהם יותר גרוע מאשר לפיד.
ליברמן מאשים את נתניהו שתפר לו את תיק “ישראל ביתנו”. ברור שהטענה שלו הזויה. הרי אם נתניהו יכול לתפור תיק אז בוודאי שלנתניהו לא היה תיק. הרי ברור כי מי שתפרו לו תיק זה לנתניהו.
אבל הטירוף של ליברמן , שלח, ולפיד הביא אותם עד שהיו מוכנים ללכת עם הרשימה המשותפת.
פתאום הדרישה הבלתי ראלית של עונש מוות למחבלים נעלמה עם הברית עם בל”ד.
עודד פורר בחור טוב אבל עבד של ליברמן, נבחר בקולות בל”ד לעמוד בראש ועדת הכספים, אין ספק כי ח”כ גפני לשחזור ויראה כיצד החייל של ליברמן מפנה את הכיסא יעלה על פניו חיוך גדול. ללא ספק עכשיו כבר ברור כי כאשר נתניהו אמר ליברמן זה שמאל אז הוא צדק.
אפילו עכשיו כאשר קמה ממשלת אחדות היה אמור ליברמן לאמר אני בעד.
אך השנאה העבירה אותו את דעתו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסיבוב של נתניהו

אריק זיו ויזר

דו”ח המבקר, פצצה מתקתקת !

אריק זיו ויזר

בדש,נתניהו וקרטל המזון

אריק זיו ויזר

ראש ממשלה מזרחי מתי?

אריק זיו ויזר

לבני לא עברה טסט/יומן פוליטי – מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

אם בארי נפלה שלהבת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן