18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

גנדי נרצח פעם שניה

נתניהו העדיף את הפלשמורה על ליברמן, שרון הביא גל עכור לפרשת החייל היורה, קטי למען ניר, לפיד מתחפש,

השבוע קמתי משבעה על אבי שנפטר, בשבוע הזה הגיעו רבים לנחם את המשפחה, בעת כזאת אתה שומע גם את רחשי העם.

כמה מילים על אבי, משה ויזר, ז"ל:

אבי נולד במונקץ, מקום בו הייתה קהילה יהודית גדולה. המקום עבר שליטה בין מדינות במאה הקודמת כך שחלק מיוצאי ושורדי מונקץ הם יכולים להיות ממוצא צ'כי, הונגרי, רומני, ואוקראיני, בכל שלב שלטה מדינה אחרת בשטח.
החלק של משפחת אבי ניצלה מהשואה כאשר עלתה לישראל לפני עליית הנאצים, הרוב מאלו שנשארו הושמדו ע"י הנאצים.

אבי עלה בגיל שנתיים והמשפחה התגוררה בחברון עד פריצת המאורעות בתרפ"ט. השכן הערבי החביא את משפחת אבי בביתו והבריח אותם לירושלים.

אבי היה חסיד סאטמר עד גיל 14 לאחר מכן היה פעיל באצ"ל עד קום המדינה ובהמשך היה מחלוצי תעשיית היהלומים שפרחה בארץ.

יום אחד ישבתי וקיטרתי על המדינה, אבי אמר לי 'לדור שלכם יש בעיה, אתם רואים במדינה דבר מובן מאליו, אתה יודע מה עשה לי הפעם הראשונה שראיתי שוטר עברי, את זה לא תוכלו להבין…

איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה?


פרשת החייל בחברון

אין ספק כי פרשת החייל בחברון עמדה בראש השיח, ללא ספק יש בעם זעם רב על התנהלות של ראשי מערכת הביטחון מול החייל ומשפחתו, הציבור רואה בחייל כאילו היה הילד שלהם, אך מנגד הציבור לא אהב את ההסתה כנגד שר הביטחון בוגי יעלון.

הבעיה היא שהמשפחה נתנה לליברמן להשתלט על סדר היום שלהם. אל החזית נשלח שרון גל שהשתלט על יחסי הציבור והתקשורת של המשפחה , עד כדי כך שמי שהובילה את היח"צ מתחילת הדרך,  רותם טוני, הודיעה בסוף שבוע שעבר שהיא פורשת.

אין ספק ששרון הביא גל עכור לפרשה, חבל רק שהמשפחה של החייל והחייל ישלמו את המחיר.

אחת מגולות הכותרת היה הביקור של חיים כץ, שר הרווחה. בת הזוג של אבי שנפטר היא ניצולת שואה וכאשר חיים שמע שהיא ניצולת שואה הלך אליה ושמע את הסיפור שלה ואז סיפר כי הוא עומד לחשוף את מאות המיליונים שנעלמו מהקרן לניצולי השואה .


גנדי:
פרשת הסיפורים על גנדי שצפה בעקבות תחקיר אילנה דיין מעלה הרבה שאלות, בין היתר: האם זה נכון לעלות לסדר היום או שזה מיותר? מבחינתי זה מיותר ולא נכון בעליל.  ברגע שאין שום אפשרות לגנדי להגן על עצמו היה אסור להעלות את זה. כמצופה, עלתה בעקבות השידור הדרישה לבטל את מורשת גנדי שהיה גיבור ישראל ושר בממשלותיה.

מעניין מה היה קורה אם היו עולים סיפורים על רבין. הרי זאת הייתה נורמה בעת היא שקצינים הטרידו חיילות, הרי זאת הייתה מורשת משה דיין. היה סיפור על קצין בכיר במטכ"ל שהגיע לביתו וראה על הכיסא חולצה עם הדרגה הבכירה היחידה, למותר לציין בעל הדרגה היה הרמטכ"ל משה דיין.
אז בואו ונודה , דור הקצינים ההוא היה בנושא הזה ועוד נושאים לא מל"ו צדיקים, אך הם הקימו את המדינה ונלחמו שתהייה פה מדינה יהודית, חופשית ודמוקרטית. אז נכון שהם חטאו בהרבה דברים שהיום לא היו עוברים לסדר היום אז בואו ולעזוב את המתים ונדאג לעתיד טוב יותר.


ניר ברקת מתחזק עם קטי שטרית

מטה הבחירות של ניר ברקת בליכוד מתחזק עם קטי שטרית, מי שהייתה עד לפני מספר שבועות ראש מטה של ישראל כ"ץ. אז נשאלו השאלות מדוע עזבה ועכשיו מתבהר כי תעמוד בראש מטה הבחירות וההתפקדות של ניר ברקת בליכוד. 
קטי נכנסת למטה שעובד כבר מספר חודשים ובסביבתו של ניר מקווים שקטי תעשה סדר, כי עד עכשיו כל התהליך של ההתפקדות והפעילות לא עבד. מסביב לניר נמצאים מוטי גמיש, אבי לרנר, עומרי רחמים, ברק הרשקוביץ.
כל אלה וקמפיין הפרסום שכולל מענה טלפוני ופרסום באינטרנט הם הניסיון של ניר ברקת לפרוץ קדימה בליכוד.

קטי שטרית הגיבה שהיא לא עובדת עם ניר ברקת, היא עובדת עם אחיו בתור סמנכ"לית לקשרי ממשל, מוטי גמיש אמר שהוא לא עובד פוליטי ולא נמצא במטה של ניר.


ליברמן

אין ספק כי ליברמן שהיה הבטחה בימין בישראל התגלה כתקלה של המחנה הלאומי. אין ספק כי ליברמן מסוכן יותר מתוכנית ההתנתקות. פה אנחנו רואים פוליטיקאי שמה שמוביל אותו זה האגו הגדול שלו, ליברמן מוכן להיות שותף של זאחלקה רק כדי להפיל את נתניהו, ליברמן רואה בנתניהו מי שתפר לו את החקירה ערב הבחירות, רק הוא שכח שמי שהיה השר האחראי על המשטרה היה איש שלו.

זאת הבעיה של ליברמן, הוא מעולם לא לקח אחריות על הכישלונות שלו, כמו בבחירות בירושלים בהן הפסיד משה ליאון המועמד שלו, וכמו בבחירות האחרונות שגם בהם חי בהזיה כאשר האמין שיוכל להפיל את נתניהו ולהחליף אותו, ליברמן החל לירות בתוך הנגמ"ש כבר בצוק איתן, הוא שיתף פעולה עם כל מי שהיה נגד נתניהו.

גם כאשר נתניהו היה מוכן לתת לו את תפקיד האוצר בנוסף לחוץ ליברמן רצה לראות את נתניהו מתבוסס בדמו, מערכת הבחירות יצרה מצב שאף על פי נתניהו ניצח, ליברמן לא יכול היה לקבל את דין הבוחר ולכן לא הצטרף לממשלה.

בתקופה האחרונה היה ליברמן גם בשיחות על הצטרפות לממשלה התנאי שלו שר הביטחון , נתניהו העדיף להגיע להסכמה עם אמסלם לגבי עליית הפלשמורה מאשר להכניס את האפסנאי לתפקיד שר הביטחון.


לפיד

לפיד הוא הדוגמא הבולטת ביותר לאופורטוניזם פוליטי, לפיד הפך את עורו כאשר הוא אץ רץ אחרי החרדים, ומנגד הוא הופך את עורו כאשר הוא חותך ימינה, ליברמן הפך להיות יונה צחורה לידו, עוד מעט נראה אותו רוקד על גבעות השומרון עם נוער הגבעות.

כל זה רק למען הניסיון להיות אלטרנטיבה לנתניהו, מסביבו של לפיד השמאלנים שולטים משלח ועד פרי אך ללפיד אין בעיה ללבוש תחפושת של איש ימין.

זה די מדהים שמר "פוליטיקה חדשה" שכח את היותו הבשורה הלבנה והנקייה והפך לפוליטיקאי הזגזגן ביותר במערכת. מי שבא בשם האב להיאבק על הכסף נגד החרדים מתחנף לחרדים, מי שבא בשם תוכנית שמאל מדינית מתחנף לימין, לא היה עדיף שימשיך לכתוב טורים  ?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אורן חזן, דגן ובנט "שלושת המוסקטרים שחיים מספין לספין"

אריק זיו ויזר

החייל,החתרן,והאוטיסטים הפוליטים – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

כלכלה שהופכת לקללה

אריק זיו ויזר

לאן הולך גדי – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

דו"ח המבקר, פצצה מתקתקת !

אריק זיו ויזר

מחשבות על ציפיות מחברי הממשלה – אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן