22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

גם למצרים יש אינטרס בהקמת גדר הגבול בין המדינות

זו התובנה העיקרית העולה מפגישתו של סגן השר איוב קרא עם הקונסול המצרי

למצרים אין שום התנגדות להקמת גדר הגבול מאילת עד ניצנים בין המדינות, ויש אינטרס משותף למניעת הסתננויות והברחות" כך אמר קונסול מצרים בטאבה וליד שריף לסגן השר איוב קרא במהלך פגישה בין השניים שהועתקה מטאבה לאילת בשל ההתראות הביטחוניות.
סגן השר קרא ביקש את סיועו של הקונסול לשחרורו של האסיר הבדואי עודה טראבין , הן בשל מצוקתו בכלא והן בשל המשפט שהתקיים שלא בפניו וללא מתן כזות ערעור על גזר דינו, הקונסול אלשריף הזמין את סגן השר לראשונה לבקר את עודה טראבין בכלאו, והבטיח להעביר מידע על מצבו ועל האפשרות לשחררו.

 

הקונסול הדגיש בפני סגן השר את האינטרס של ישראל ומצרים לקדם את תהליך השלום עם הפלסטינים והצורך לחיזוקו של אבו מאזן, וסגן השר קרא התעניין אם למצריים קיימת תוכנית מגירה שבה תסייע לפלסטינים להשליט סדר בעזה ולקבל את האחריות האזרחית , והקונסול הבטיח שיצא בימים הקרובים לקהיר לדון עם עומר סולימאן בהצעה של סגן השר קרא ולבחון את סוגיית שחרורו של עודה טראבין, כמו כן יארגן את ביקורו של סגן השר בקהיר שבמהלכו יבקר את עודה טראבין בכלאו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שתיקת המערב לנוכח הטבח מחזקת את "אלקאעידה"

אלי חזן

קרא: "שלי,יאיר וציפי – משענת קנה רצוץ"

אלי חזן

סגן השר קרא: "להקדים את יום העצמאות"

אריק זיו ויזר

לראשונה שישה כבאים דרוזיים

אריק זיו ויזר

סגן השר איוב קרא הודה לתומכיו ברעננה

אלי חזן

איוב קרא, על קוצים וקיצונים

אלי חזן
דילוג לתוכן