20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

גם בבריאות ראש קטן

מתברר כי גם בבריאות יש ראש קטן, ללא תכנון, בצורה של חפיף, יוצא המכרז להקמת בית חולים באשדוד, כל מנהלי בתי החולים בארץ מצפון ועד דרום מתנגדים למהלך. "לבית חולים באשדוד אין מקום או הצדקה קיומית"

אופוזיציה מפתיעה להקמת בית חולים באשדוד מצד מנהלי בתי החולים הממשלתיים בישראל. במכתב נרגש לשר הבריאות שהגיע לידי ynet, כותבים מנהלי איכילוב, שיבא, נהריה ואחרים: הקמת בית החולים תהווה "טעות ובכייה לדורות"
מיטל יסעור בית-אור

לא תאמינו מי נגד הקמת בית החולים באשדוד: בעקבות פרסום השלב הראשון במכרז להקמת בית חולים באשדוד בשבוע שעבר פונים עכשיו מנהלי בתי החולים הממשלתיים לשר הבריאות בקריאה נרגשת לעצור את הליכי המכרז לפני שבית החולים באשדוד יקום ויהפוך ל"טעות ובכייה לדורות".

במכתב ששלחו מנהלי בתי החולים הממשלתיים לשר הבריאות יעקב בן-יזרי ולשר האוצר רוני בר-און הם מסבירים כי לבית חולים באשדוד "אין מקום ולא הצדקה קיומית". מנהלי בתי החולים מתלוננים כי ישנם ויכוחים על תקציב

מי נגד מי?

האינטרסים הסמויים מאחורי הקמת ביה"ח באשדוד / שאול אמסטרדמסקי, "כלכליסט"

מאחורי הקלעים: סגן ראש עיריית אשדוד נאבק למען בנימין נתניהו, ח"כ לנדבר נאבקת על הקול הרוסי, ח"כ ליצמן נלחם על האינטרסים הכלכליים של הרבי מגור, אבל אף אחד לא באמת עוסק בשאלה למי בכלל נחוץ בית חולים באשדוד
לכתבה המלאה

מערכת הבריאות ועל כל תוספת של מיטת אשפוז או יחידות חדשות, אך נמצא כסף להקמת בית חולים חדש.

בנוסף הם מתלוננים שבית החולים החדש יחריף עוד יותר את המחסור ברופאים ובאחיות, "הדבר היחידי שיקרה כתוצאה מהקמת בית החולים, היא תחרות לא הוגנת על כוח אדם זה ומשיכת כוחות הרפואה המפעילים היום את כל בתי החולים בסביבה, בהסכמים שאינם תואמים את הסכמי השכר המקובלים במערכת הציבורית אל עבר בית החולים באשדוד".

על המכתב חתומים מנהלי בתי החולים הממשלתיים, ביניהם פרופ' גבי ברבש, מנהל איכילוב, ד"ר יצחק זיידס, המשנה למנכ"ל שיבא, ד"ר מסעד ברהום מנהל בית החולים בנהריה, ד"ר שמעון שרף, מנהל ברזילי ומנהלים נוספים.

אחד ממנהלי בתי החולים החתומים על המכתב אומר ל-ynet: "לא ניתן לדבר בנשימה אחת על כך שלא ממגנים את בית החולים באשקלון ומצד שני בונים בית חולים באשדוד". עוד ציין כי הקמת בית חולים באשדוד תייקר את ההוצאה
הלאומית לבריאות. "ההיגיון של המהלך להקמת בית החולים באשדוד לא ברור ולא שקוף", הוסיף המנהל.

בשנת 2002 חוקקה הממשלה חוק הקובע כי יוקם בית חולים באשדוד. משרד האוצר התנגד להקמת בית החולים וניסה באמצעות חוק ההסדרים לעכב את הקמת בית החולים. לפני כשנה בעקבות עתירת תושבי אשדוד לבג"ץ חודש התהליך של הקמת בית החולים. במהלך תקופה זו נמנעו בתי החולים הממשלתיים להתייחס לנושא.

ממשרד האוצר נמסר בתגובה: "נפעל לקידום המכרז בצורה המיטבית ביותר לאור החוק והחלטת בג"ץ. נפעל לפי לוחות הזמנים שקבעה ועדת המכרזים".

ממשרד הבריאות נמסר: "אנו פועלים על פי החוק הקובע כי יש להקים בית חולים באשדוד".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי: "פני הפלסטינאים לא לשלום"

אלי חזן

שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת, מינתה את הטניסאית ציפי אובזילר ליועצת לענייני ספורט

אריק זיו ויזר

לדעת לנצח מאת – אופיר פלק

אריק זיו ויזר

השר סער בלונדון: "לחסום המהלך הפלסטיני החד צדדי"

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין הוביל למעלה מחמישים אלף איש במצעד הגדול בעולם לתמיכה בישראל

אלי חזן

השר אדלשטיין : "מגנה את חילול בית הכנסת ביריחו"

אלי חזן
דילוג לתוכן