32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

גלעד ארדן: "הליכוד יתקן את הכלכלה שיצר לפיד"

גלעד ארדן ואיוב קרא היו היום אורחים של סניף הליכוד ברעננה וכולם התכנסו בבית הקפה בורוכוב 88 ברעננה לכנס נפלא עמם





השר גלעד ארדן וסגן השר לשעבר איוב קרא, היו אורחים היום של סניף הליכוד ברעננה והתארחו בבית הקפה "בורוכוב 88" ברעננה באירוח של ראשת הליכוד ברעננה וחברת הנהלת העירייה, רחלי בן-ארי סקעת. השר גלעד ארדן מלווה ביועציו האישיים אמר בכנס בבית הקפה שבו נטלו חלק מספר רב של פעילי ליכוד מרכזיים כי לאחר הבחירות ועם ניצחון הליכוד בבחירות יהיה צורך לגייס את התיקים החברתיים לטובת שרי הליכוד שיכהנו בממשלה.


גלעד ארדן אמר : " עם עבודה קשה ורצינית יהיה ניתן לנצח בבחירות הללו. זו אינה משימה קלה אך היא אפשרית בהחלט. חשוב שהליכוד תהיה סיעה גדולה וחשובה בקואליציה הבאה ושראש הממשלה יהיה בנימין נתניהו. הליכוד חייב לקחת לעצמו את התיקים החברתיים שזנח בקואליציה הנוכחית בגלל יאיר לפיד שקיבל לידיו את כל התיקים החברתיים ובראשם את האוצר. אנו נידרש לתקן את הכלכלה ולגרום לכך שעוולות רבות שיצר יאיר לפיד יתוקנו ללא דיחוי על ידי ממשלת הליכוד הבאה. אני בטוח שבסיוע הפעילים בשטח והגייסות שלנו בשטח נוכל להפתיע בבחירות הללו ולקבל הרבה יותר מנדטים מאשר הסקרים מנבאים לנו. חייבים לעבוד קשה,"


איוב קרא שהגיע גם הוא לכנס ברעננה אמר כי מפלגת הליכוד חייבת להשיב את הדגל החברתי שזנחה במהלך הקדנציה האחרונה. "יאיר לפיד הגיע עם 19 מנדטים לכנסת ה-19 משום שהוא היה הטרנד החדש והטרי שהציבור רצה לראות בכנסת וראינו איזו אכזבה הייתה לנו מיאיר לפיד הטירון הפוליטי. הוא כשל בתפקידו כשר האוצר בכל המשימות שנטל עליו. לא היה לו הישג אחד בקדנציה הזו. אני חושב שמסלולו הפוליטי יהיה זהה לאביו המנוח, שמפלגתו "שינוי" נעלמה מהמפה הפוליטית בדיוק כמו מפלגת "קדימה" שהתרסקה. אני אומר לכם,אם הפעם הליכוד לא ייקח על עצמו את התיקים החברתיים הוא עלול להתרסק בבחירות לכנסת ה-21. חייבים את התיקים החברתיים כמו האוצר והרווחה בידי הליכוד"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו ומרכיב ההתעצמות

אריק זיו ויזר

ריבלין: אם נתעלם מרצח העם הארמני

אריק זיו ויזר

קובי צורף חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

מי כאן הפרוטקציונר ומי כאן הנפוטיסט?

אריק זיו ויזר

שלומי וקנין : "נתניהו משול למסי בביתר ירושלים"

אלי חזן

יום הולדת לדן רזניק – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן
דילוג לתוכן