19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ג'ולייט לסקר מכניסה את הקול הנשי למועצת העיר ערד

קול קורא לקראת הבחירות לרשות המקומית בערד

רבים בעיר ערד מכירים את ג'ולייט לסקר, חברת ליכוד ותיקה הממוקמת כמספר 3 ברשימת הליכוד למועצת העיר ערד. ג'ולייט היא מהנשים המנהיגות בליכוד ומן המקורבת למנהיגי המפלגה.

במשך השנים הרבות בהן ג'ולייט חברת תנועת הליכוד, עברה ועודנה עוברת הכשרות שונות בתנועת הליכוד, בהן: בית הספר לפוליטיקה וממשל, קורס לשיווק פוליטי ואסטרטגיות שיווק, קורס דוברות, יחסי ציבור ועיתונאות אשר מעשירים אותה ותורמים לה ידע רב באמצעותו יכולה ג'ולייט לסקר להמשיך ולתרום לתנועת הליכוד ולעיר ערד ועל פעילותה הרבה זכתה להצלחה רבה ושבחים.

לסקר פעילה לא רק בתחום הפוליטי אלא גם בעירה, ערד, בה גידלה את ארבעת ילדיה והיא נחשבת לאהודה בעיר, דבר אשר התבטא היטב בחגיגות המימונה האחרונות, בהן פתחה כמדי שנה משפחת לסקר את ביתה ואירחה רבים מתושבי ערד, בהם בעלי עסקים והמועמדים השונים לראשות העיר, אשר נהנו מאווירה חמה וממאכלים מתוקים כמיטב המסורת, אשר הכינה ג'ולייט לסקר.

ג'ולייט לסקר נחשבת לקול המייצג של הנשים ובמועצת העיר הקרובה בערד, שמה לה ג'ולייט לסקר כמטרה לקדם את מעמד הנשים בעיר והעצמתן.

בנוסף לכל זאת, עובדת ג'ולייט לסקר כבר 18 שנים כמנהלת שיווק ומכירות ברשת בתי המלון של חברת פתאל.

ביום שלישי, ה – 13 באפריל יתקיימו בחירות לראשות עיריית ערד ולמועצת העיר. כדי לחזק את המועצה ולדאוג שיהיו בה אנשים טובים, חייבים להשמיע במועצת העיר ערד את קול האישה המנהיגה, את קולה של ג'ולייט לסקר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ב – 22.10 מצביעים ניר ברקת – מצביעים עבור התקווה

אלי חזן

שנת הלימודים בפתח : שביתה על הפרק

עינר אביב

רעננה : הרשקוביץ' פרש, אילן כהן בכנס הסברה ראשון

אלי חזן

אפילוג – אילן כהן

אלי חזן

הסקרים חד משמעיים בלוד : יורם מרציאנו הוא ראש העיר הבא

אלי חזן

נפתח בית לחיילים בודדים ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן