19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

“גאווה בליכוד” ו”החוג הגאה בעבודה” – ראש בראש.

הליכוד והעבודה יערכו עימות ודיון בין נציגי התאים הגאים בשתי המפלגות ביום שלישי ה-28 בפברואר בין 20:00 ל-21:30 במרכז הגאה בתל אביב, הנמצא בגן מאיר במרחק הליכה ממצודת זאב.

 

 

את תנועת הליכוד ייצגו יו”ר קבוצת הלהט”ב “גאווה בליכוד” ד”ר אוון כהן, ואחראית המתפקדים, רננה לוין, ואת “העבודה” ייצגו היו”ר המשותף של החוג הגאה בעבודה, דני סלייפר וחבר נוסף בחוג, צוף יצחקי.

“השמאל ניכס את הקהילה הגאה לשם עשיית רווח פוליטי, למרות שהלהט”בים לאומיים וגאים בישראל בדיוק כמו כל הישראלים” אומרת רננה לוין, דוקטורנטית לפילוסופיה בתכנית ל-‘דקוטורנטים מצטיינים’ באוניברסיטת בר אילן ופעילה בארגון ‘בת קול’, ארגון הלסביות הדתיות. היא קוראת לחברי התנועה ולאלו המזדהים עם ערכי התנועה הלאומיים והליברליים לבוא ולתמוך בליכוד בעימות.

לוין מוסיפה ש”הסקר שנערך באתר ליכודניק לאחרונה הראה שרוב מוחלט ממצביעי הליכוד תומך בשוויון זכויות ללהט”ב – והגיע הזמן להראות זאת. ככל שיותר ליכודניקים ולהט”בים לאומיים יבואו ויראו שאכפת להם – כך נצליח לחזק את כוחנו בימין”.

בכוונת ד”ר כהן וגב’ לוין להראות את עמידתו של הליכוד, כמפלגה לאומית-ליברלית, לצד הקהילה. “בניגוד למפלגות אחרות, הליכוד עושה ולא רק מדבר. התקציבים שהעניק הליכוד למוסדות  הקהילה הם גבוהים יותר ממה שאי פעם נתנה העבודה, או כל מפלגה אחרת בכל ממשלה אחרת וישנם שרים וחברי כנסת רבים שדואגים לכך שהליכוד תישאר תנועה לאומית-ליברלית ומסייעים רבות לקהילת הלהט”ב”, אומר ד”ר כהן.

ב”גאווה בליכוד” מציינים את שרת התרבות והספורט לימור לבנת ושר החינוך גדעון סער כדוגמה לאכפתיות של הליכוד בנוגע לזכויות הלהט”ב, וכן את פגישתו של רה”מ בנימין נתניהו עם נציגי הקהילה – כל זאת עוד לפני הקמת קבוצת הלהט”ב בתנועה.

ומה לאחר ההקמה? לדבריו של ד”ר כהן, עד כה נרשמה תמיכה גורפת בקבוצה הגאה בליכוד. “אנחנו מלאי הערכה לח”כ אופיר אקוניס אשר מסייע לנו רבות; נציין גם ששר האוצר יובל שטייניץ מתעתד לדבר בפני הקבוצה ואנו מוקירים לו תודה על כך, יו”ר הכנסת ראובן ריבלין והשר גלעד ארדן בירכו אותנו מעל בימת הכנסת, סגן השר איוב קרא ביקש לשמחתנו להיפגש עמנו, ח”כ מירי רגב הצהירה שתעזור לנו בכל מה שנצטרך וח”כ ציפי חוטובלי אמרה לנו שהיא מתנגדת לאפליה על בסיס נטייה מינית. בכוונת “גאווה בליכוד” להראות לקהילת הלהט”ב איזו מפלגה באמת ניצבת לצידם.”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלי חזן על יגאל סרנה ומטרידנים מינית משמאל

אריק זיו

חנוכת עזרת הנשים וטקס ה”בסיסה” בביה”כ בושאייף

אריק זיו ויזר

דיכטר ״המלחמה הזו לא תסתיים בלי שנשמיד תאי טרור גם ברפיח״

רועי אזולאי

יובל חותך את שלי

עו"ד אריאל גבאי

רון נחמן, ראש עיריית אריאל

אריק זיו ויזר

צוקית אהרון מתמודדת לארגון נכי צה”ל

אלי חזן
דילוג לתוכן