27.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

ברקת – ממש, אבל ממש, לא מה שניסו למכור לכם

תרבות השקר ,של שוברים שתיקה , אברמוביץ  והאתרוג חדש ישן, זהבי מול שטייף

ברקת הוא דמות מעוררת עניין. לא רק בירושלים אלא גם בליכוד. הפרסטיז’ה שניסו למכור לנו צוות ברקת עליו ועל האהדה שלה זוכה בציבור התבררה כמופרכת. לפחות על פי משאל דעת קהל אחד. שלא לדבר על תחושות של ליכודניקים בשטח.
אני ירושלמי. בעוד מספר חודשים אעזוב את העיר לתל אביב. השבוע נפגשתי באקראי עם ח”כ דודי אמסלם. היחסים שלנו, למען הגילוי הנאות, לא הכי טובים בעולם. אמרתי לו שהוא יכול לשמוח כי אני עוזב את ירושלים והוא לא ימצא אותי בעיר. הוא שאל : “מי יישאר כאן בעוד עשור אם אנשים כמוך עוזבים?”.
ומדוע אני מציין זאת ? משום שהניסיון של ברקת כאילו הפך את ירושלים מעיר בעייתית לעיר מוצלחת יכול להיות נכון במספר רבדים אבל נדמה לי שברובם, ממש לא.

בסוף השבוע הופיע משאל של המקומון כל העיר שבו ראש העיר ניר ברקת, האיש והצוות, הגיע למקום אחרון בין המתמודדים על ראשות העיר עם 8 אחוזי תמיכה בלבד. הקדימו אותו מאיר תורג’מן ומשה ליאון עם כמעט שלושים אחוז כל אחד. אין ספק כי המנצח הגדול הוא משה ליאון אשר בציבור החילוני והמסורתי נתפס בעבר כ”האיש מגבעתיים” ועכשיו בקרב הציבור הזה הוא מקבל תמיכה כה רבה. אם נצרף את החרדים למעגל תומכיו קרוב לוודאי שהוא יכול לנצח כל מועמד. רק שבסקר הזה חסר שמו של ח”כ דודי אמסלם שבקרב המועמדים שמופיעים אם יכנס לזירה יכול ליצור מהפך אמיתי . מה שמדהים הוא שאפילו מי שהיה יועצו של ניר, אבי סלמן, נמצא מעליו בסקר עם עשרה אחוזי תמיכה.
הסקר מוכיח כי התמיכה בבסיס שלו נעלמה בקדנציה הזאת כאשר תושבי העיר רואים כיצד ניר עושה יחסי ציבור בתוך הליכוד על חשבון העבודה בעיר.

שוברים שתיקה
תרבות השקר בשמאל ובתקשורת משמעה שהכול מותר רק למען הפלת נתניהו. אלא שזה חצה כבר כל קו אדום. מזמן. לאורך השנים עלו טענות ששוברים שתיקה משקרים ועכשיו זה ברור : דובר שוברים שתיקה מתברר כשקרן, לא הימין טוען זאת כי אם הפרקליטות.
אבל מה שלא פחות מרתק הן הטענות של אנשי שמאל כי הפרקליטות פוליטית. מעניין איפה ציפי לבני למשל, שכאשר הטענה עולה מימין מאשימה את נתניהו והליכוד בפוליטיזציה. עכשיו קול דממה , עכשיו אולי מבינים יותר מדוע צריך את חוק העמותות על מימון שמגיע ממדינות זרות.
המימון הוא ממדינות זרות הרוצות להשפיע על הלך הרוח בארץ ואם הן עושות זאת ך שלא יתפלאו לנוכח הצעדים שישראל נוקטת.
מרגלית – עיתונאי כושל שלי
דן מרגלית הוא דוגמא הרעה לעיתונאי. במקום לומר או להודות שעכשיו הוא מבין מדוע חוק העמותות הכרחי הוא מסביר לדוברי שוברים שתיקה שכדאי להם ציבורית להתכחש לדובר שלהם. דן מרגלית הוא למעשה יחצ”ן. זה מה שנהפך ממנו.

בין ריקלין לאברמוביץ
כאשר ריקלין ראיין את נתניהו הוא הואשם שלא שאל את נתניהו שאלות קשות. אלא שאותם צבועים שביקרו את ריקלין לא יבקרו את אברמוביץ .
אברמוביץ הפעם ראיין את ברק. האמיתי, לא המתחזה. וכן, גם הפעם אברמוביץ נפל מבחינה עיתונאית כאשר לא שאל למשל את ברק על אמרה שאמר לפני חמש שנים ולפיה אסד יעלם תוך מספר שבועות. או למשל
על זה שפחד לתקוף את הכור האטומי בסוריה, ורק אולמרט היה זה שקיבל את האומץ.
על זה שברק כשר ביטחון שינה את החוק, לבקשת העורך דין הלוביסט של גנור מעסקת הצוללות, ולפיו אפשר לקבל שתיים וחצי אחוז על עסקאות במערכת הביטחונית.
אז אברמוביץ ממשיך לעשות שם רע לעיתונאים.
ואם הזכרנו עיתונאים, אז נעבור לנושא החם : הטרדות מיניות של בכירים בתקשורת.
אלכס גלעדי, חיים יבין, גבי גזית, וזהבי שיצא בהתקפה על הדס שטייף.
זהבי באחד הפוסטים.
פרס.
בהמשך לסיפורי הדס “הערפדית” שטייף-היא טוענת ששכרתי חוקרים פרטיים שיעקבו אחריה ,כל חוקר פרטי שיוכיח ששכרתי את שירותיו לעקוב אחריה מבלי שינתן לזה פרסום יקבל 20.000 שקלים . והיא עדיין לא הביאה את התלונות של 1286 המתלוננות נגדי לחקירת משטרה. מרגע כתיבת הפוסט עלה המספר של המתלוננות ל 1387.
הדס בתגובה
ערפדית, הוא כינה אותי, עיתונאית קטנה.
מבינה לגמרי. אדם בונה את הקרירה שלו, עובד, ואז… משהיא לכאורה “קמה” להחריב לו אותה.
אז זהו שלא. אדם אחראי למעשיו. אני רק הצינור השליח, אולי אפילו האינסטלטור שפותח סתימות. משחרר ,כדי שמים טהורים זורמים יצליחו לצאת ולשטוף החוצה את מי השופכין שהצטברו.
מעל 10 עדויות של נשים שחוו מעשים מיניים חמורים לכאורה מידיו של נתן זהבי לאורך השנים. דברים קשים. העדויות, העדים ההקלטות, כאבי הגוף והנפש של אותן נשים אצלי.
עוד תיקיה במדף שעל גבה כתוב נתן זהבי עברות מין לכאורה.
אני רק “השליח” שנותן כוח לנשים לדבר. זהבי, שבור, כך הוא כתב. ומה על הנשים? גופן וליבן שבור זה שנים… אבל הן פחדו, פחדו מאימתו של איש התקשורת בעל הכוח. ומה הן? צעירות שהגיעו לבלות ערב בפאב, ומצאו עצמן בתוך סיוט. מה עליהן?????????????
אז מה אם הם טאלנטים , כוכבים, אנשי תקשורת, שחקנים או זמרים…. אז מה?? זה אומר שמותר להם לפגוע? זה אומר שאסור לנפגעות לדבר? זה אומר שכולנו צריכות לפחד לספר את האמת???
זהו שלא. זהבי שהוא וחבריו תקפו אותי באופן אישי… אנשי תקשורת עלק, (מתביישת בשבילם,) לא ירתיעו אותי. גם לא איומים על תביעת לשון הרע נגדי.
ההפך. תתבע נתן זהבי.. תתבע אותי תביעת לשון הרע. אשמח. כי אז אגיע לבית המשפט. אחרי תגענה כולן. יחד. הן תעלנה אחת אחרי השניה על דוכן העדים ותספרנה את סיפורן. ואז יקבע השופט מי מוציא על מי תביעת לשון הרע. תתבע. אשמח.
אני לא פוחדת. לא ממך ולא משכמותך, תהיו מאושיות המדינה. שר, חבר כנסת או רב. אני עם האמת. תשלחו חוקרים פרטיים אחרי, תשמיצו תלכלכו. אעמוד לבד מולכם, ואהיה פה לכל מי שפוחדת לדבר בעצמה.
זה התפקיד שלי נקודה. בשביל זה משהו הביא אותי לעולם התקשורת. לא על מנת שאחפה עליכם, הגם שאתם “חברים” למקצוע.
מבחינתי? על מנת שנהיה ראויים באמת להיות עיתונאים. אמינים, נושאי בשורה, נתנקה בעצמנו. לפני הכל….

בדו שיח הזה אני מאמין להדס ולא לנתן. שיא הצביעות של נתן נמצאת בתגובה שלו כנגד ינון מגל. נתן לא ייחס לכך חשיבות שינון לקח אחריות ופרש מהכנסת. נתן, כמו ערפד, שתה לו את הדם רק בגלל שהוא היה איש ימין.
נתן מה ששנוא עליך על תעשה לאחרים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בנט טרחן קטן

אריק זיו ויזר

שר התיירות יריב לוין נפגש עם עמיתו הטורקי, השר נאבי אבקי

הרויזיוניסט

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בבית שאן

אריק זיו ויזר

גילי סופר – ירוק בליכוד

מערכת ליכודניק

הקסמים של הקוסמים לא עבדו הפעם

אריק זיו ויזר

אשת הברזל מכה שנית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן