19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ברקו ודיכטר עם חוג תדמור

בכנס של חוג תדמור בסניף צפון-מזרח בת”א, סקרו חברי הכנסת ד”ר סא”ל (מיל’) ענת ברקו והשר וראש השב”כ לשעבר אבי דיכטר את המצב הביטחוני במזרח התיכון והתייחסו לקונפליקט הישראלי-פלסטיני

 

 

ברקו אמרה : “ההיכרות שלי עם ראש הממשלה נובעת מכך שהוא רואיין על ידי במסגרת עבודת הדוקטורט, אשר עסקה בשיפוט מוסרי של משלחי מחבלים מתאבדים לפיגועי טרור. הדברים שנאמרו על ידו כבר בשנת 2000 היו כי “אנו בעידן של מהפכת אינפורמציה, טייפון עולמי. הכוונה היא לשימוש באינטרנט, שידורי הלוויין המגיעים לכל מקום והתקשורת הדיגיטלית. לכן, המשטרים הדיקטטוריים יקרסו, אך לא בטוח שהם ילכו לקראת דמוקרטיזציה”. כבר אז הוא ידע לצפות את מה שקרוי כיום “האביב הערבי”. זאת אומרת שאנו עדים לעידן של דיקטטורות שקורסות וישנה אנרכיה ומחיקה של מדינות והאש יכולה בנסיבות מסוימות להיות מופנית נגד מדינת ישראל”.

כמו-כן, חה”כ ברקו סיפרה על היותה בצבא [סא”ל במיל’] שנים רבות ושיתפה את החוג בדרך שלה לפוליטיקה ובתחומי המחקר שלה בתחום טרור המתאבדים במשך כ-20 שנה, פנים מול פנים עם אסירים ביטחוניים בתוך בתי הכלא.

 

שני חברי הכנסת הסכימו עם אמירתו של אלי ויזל כי העם היהודי חי 2,000 שנה בגלות ולולא הייתה קמה מדינת ישראל הוא היה ממשיך לחיות עוד 2,000 שנה בגלות. אבל אם מחר מדינת ישראל תפסיק מלהתקיים זה יהיה סופו של העם היהודי.

 

ח”כ ד”ר ענת ברקו אמרה בתום הכנס כי היא “שמחה לראות אנשים בכל הגילאים מחויבים למדינה, שניכרת בהם אהבת הארץ, החל מדור מייסדי הליכוד ועד לצעירים פעילים. יש לעודד יותר צעירים לבחור בדרך הליכוד.” חברי הכנסת הביעו הערכה לפורום תדמור וענו על שאלות ותשובות בנושאים העומדים בליבת העשיה הביטחונית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שטייניץ ארצות הברית חייבת להגביר את הלחץ על אירן – נרקיס פ. אלפי ניו יורק

אריק זיו ויזר

רחל מנצחת בלי הפסקה

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הוד השרון למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

60 לגבורת אליהו טיליוף בקרב מָלְחָה / מאת: שולה טיליוף

אריק זיו ויזר

ח”כ סילבן שלום סייר היום בישובי המועצה האזורית שומרון כאורחו של ראש המועצה, גרשון מסיקה.

אריק זיו ויזר

פורום גליל עמקים עושים שלום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן