23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

בני בגין בכנס בחירות בפתח תקווה

בגין בכנס: מהניסיון הגדול שצבר בשארי מתפקידיו הציבוריים השונים, הוא האיש המתאים ביותר לעמוד בראשות העיר פתח תקווה.
למי שעד עכשיו נדמה היה, כי מערכת הבחירות בפתח תקווה, היא משהו מקומי, וכי המעומד לראשות העיר עו”ד חיים בשארי הוא עניין של תושבי פתח תקווה בלבד, אז באו בכירי הליכוד והראו תמונה שונה לגמרי,
מתברר כי עו”ד בשארי מהווה עניין לכל בכירי הליכוד, שבגלוי מביעים את תמיכתם בחיים בשארי לראשות העיר.

השר לשעבר מר בני בגין, ח”כ יולי אדלשטייין, ח”כ איוב קרא, ח”כ לשעבר ותושב העיר מר מיכי רצון, הם חלק מבכירי הליכוד שבאו לתמוך במועמד הליכוד לראשות העיר עו”ד חיים בשארי וברשימת הליכוד למועצה.

מאות מתושבי פתח תקווה השתתפו אמש בכנס תמיכה וחיזוק, למועמד הליכוד לראשות העיר עו”ד חיים בשארי וברשימת הליכוד למועצת העיר, בין הכוכבים הבולטים היה השר לשעבר מר בני בגין שהתקבל בהתרגשות רבה על ידי תושבי פתח תקווה תוך קריאות בגין לשלטון.

צוותי תקשורת רבים באו לסקר את ביקור, לצערם של אנשי התקשורת, לא חילק בגין כותרות או סיסמאות, אלא דיבר בשבחו של המועמד לראשות העיר חיים בשארי ורשימתו, לדבריו בשארי הוא המועמד המתאים ביותר לשבת בלשכת ראש העיר פתח תקווה.

חשוב לציין שזה ביקורו הראשון של בני בגין בפני קהל, מאז הודיע על חזרתו לתנועת הליכוד.

לפני הכנס צעדו, מועמד לראשות העיר עו”ד חיים בשארי ורשימתו, יחד עם השר לשעבר בני בגין בשוק העירוני, בליווי רכב “הליכודית” שהשמיע כל הדרך את הגי’נגל של הליכוד.
שהם מוקפים בתוך טבעת של עשרות פעילים מסורים , תוך לחיצות ידיים עם תושבים ובעלי עסקים , האווירה, הפרגון, והתמיכה לה זכו בני בגין ועו”ד בשארי בשוק העירוני לא זכורה זמן רב גם לוותיקי השוק שאמרו כי זמן רב לא זכה פוליטיקאי לכזאת התלהבות ותמיכה, השוק הפך בזמן הסיור למגרשו הביתי של תנועת הליכוד.
יצויין שמר בגין היה מופתע מאד מקבלת הפנים ומאהדה הרבה שאפפה עליו , על ידי תושבי העיר, 

צילומים יובל שלמה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

בניית דירות לשם שכירות ולא לשם רכישה

אלי חזן

פריימריז בטבריה : עבור איזו מטרה ?

אלי חזן

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

ריבלין קורא לאחדות בין מועמדי הליכוד בתל אביב /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

סיבוב שני בפתח תקווה : הליכוד תומך באורי אהד

אלי חזן
דילוג לתוכן