23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

בן כספית: שנאה יוקדת לראש הממשלה

בכתבה שהופיעה ב30.11.2010 מביא כתב “מעריב”, בן כספית, דברים קשים וחמורים שכתב ישראל יגל, אחד העובדים במטה הליכוד בבחירות האחרונות, ליו”ר המטרה, בנימין נתניהו.  כל מי שקורא את שלושת המכתבים של מר יגל שנשלחו בזמנו לנתניהו מבין כאילו בראשות הליכוד עמד אדם חסר כוח החלטה, שאינו יודע מה זה סדר ומשמעת בעבודה, משנה דעתו לעתים קרובות ואשתו היא המחלטה האחרונה.  האמנם?

ב1.12.2010 המשיך בן כספית בכתבה נוספת מכוערת שהופיעה ככותרת בעתון.  “ידיעות אחרונות” הוסיף גם הוא את תרומתו להכפשת רה”מ.

קריאה זהירה של המכתבים של יגל מעידה שהאיש במטה הליכוד כנראה לא מצא את מקומו ולא ידע לעבוד בצוות ולכן הביע את התסכול שלו במכתבים ליו”ר הליכוד.  כמו שעבד מספר פעמים, בהתנדבות, בבחירות בנתניה, אני יודע שלפעמים מתקבלת במטה החלטה ותוך זמן קצר מתחלפת ובעוד שעה מתחלפת שוב.  אין זה אומר שהאנשים שעובדים אין להם כוון.  זה אך טבעי שאנשים שונים יש להם דעות שונות.  זה מתבטא בווכוחים והתיעצויות והחלטות שמתחלפות.  אין זה אומר שיו”ר המטה אינו שולט בענינים.

מה עושה בן כספית?  הוא לוקח את המכתבים האלה של יגל ובונה עליהם תילי תלים של פרשנויות זדוניות שמציגות את יו”ר הליכוד באור שלילי לחלוטין.  ואין זו הפעם הראשונה שבן כספית עושה את זה.

ועוד דבר חמור עשה בן כספית.  הוא מזכיר שמות של אנשים שכביכול מר יגל התיעץ איתם באותם ימים והם חיזקו את דעתו ותמכו בו.  כאן בן כספית מעמיד אנשים אחרים במצב מביך מול יו”ר מטה הליכוד בזמנו וראש הממשלה דהיום.  זה לא הוגן ולא עתונאי.

בן כספית מדגיש בכתבה שלו שדבריו נגד ראש הממשלה ורעיתו:  “זו אינה שנאה”, “אינה רכילות”, “אין כאן פוליטיקה”.  האמנם?

להלן “פנינים” מפיו של בן כספית נגד רה”מ נתניה בכתבה אחרת שהופיעה ב19.11.2010.  ישפוט הקורא אם זו כתבה או הכפשה.  יחליט אם זו עתונאות או שנאה יוקדת.

להלן כמה מהביטויים המכוערים שהופיעו באותה כתבה:

“את מדינת ישראל מנהלת חבורה עלובה, פאטתית, בלתי כשירה בעליל, מגישה, מבוישת, מעליבה ומסוכנת לבטחון המדינה.”

“מסיבת העתונאים של רה”מ הוציאה שם רע למושג חלטורה.”

נתניה כרגיל אכל את הדגים הסרוחים חטף בתקשורת לאורך כל השבוע בגלל מסיבת העתונאים הסמרטוטת שלו.”

“רה”מ ואנשיו נהגו:  בגנבה, חובבנות תוך ביזוי כל שאר המשתתפים.”

“הברדק חוגג.”

“נתניהו ביצה סרוחה הנמרחת על ראשו לאור היום.”

“המתרחש בלשכת רה”מ לא פחות מבהיל.”

“בלשכת רה”מ אין כמעט מעשה שלא נגמר בבכי, אין מחדל שנמנעים ממנו, אין מי שיחשוב, אין מי שירגיע, אין מי שינקה את האקווריום, לוח זמנים מפוזר, מטורף, האיחורים בוטים, בקושי יש ישיבות צוות, זה בעיקר בגלל שאין צוות.  מדונר בסכנת נפשות ממשי.”

עד כאן בן כספית.

כל קורא אוביקטיבי יתרשם שיש כאן הכפשה ולא פרשנות.  בן כספית מנצל את העט שלו מכפיש, מעליב, מבזה את המקצוע עתונות.  הכתבה הזו מעידה יותר על הכותב, שנאתו לרה”מ וגסות רוחו, מאשר על ראש הממשלה.

בן כספית שם למטרה לפגוע ברה”מ.  ואין זה משנה מה שנתניהו יעשה או לא יעשה.  יתרה מזו, הוא עושה עוול נוסף כאשר הוא משמיץ את אשת רה”מ שאינה רוצה להגיב כדי לא לרדת לרמה כזו של דיון.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום השואה והגבורה : אלה מעוז על משמעותה של הגבורה

אלי חזן

זה הבית !

אריק זיו ויזר

יעקב-ישראל והלאום היהודי

זאב בן-יוסף

זמן לרעיונות חדשים: ישראל והנשיא טראמפ – הזדמנות היסטורית

גדעון סער

חופשיים להצליח בארצנו

אלי חזן

כן לוועדת חקירה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן