26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

במשך שעתיים נספרו הקולות ללא משקיפים

שחיתות? במטה פייגלין טוענים כי ספירת הקולות נעשתה ברמאות.

 

דחיקתו הצפויה של משה פייגלין מרשימת הליכוד גרמה להמון תהיות בקרב חברי הליכוד. כזכור, בפריימריז הקודם הגיע פייגלין למקום ה- 14 ברשימה וכעת ככל הנראה לא ישובץ במקום ריאלי.

 

מיכאל פואה, יד ימינו של משה פייגלין אמר “אני הסכמתי למעטפות הכפולות רק בתנאי שיהיו משקיפים כדי למנוע זיופים, באמצע הלילה כל ההסכמות בוטלו. תוך כדי הספירה ראש הממשלה התקשר לשופט מנחם נאמן והכריח אותו לבטל ולהוציא את המשקיפים מהקלפיות.

“מי שמוציא משקיפים מקלפיות לא רוצה שהתוצאות יהיו אמינות. השופט נאמן ניצל את סמכותו ובניגוד לדעתנו ופנינו במהלך הלילה גם לבית הדין של הליכוד למיכאל קליינר שהגיע למקום והקפיא את ההחלטה, אבל זה כבר היה חסר ערך, כי במשך שעתיים נספרו הקלפיות ללא משקיפים. הטענה שהיה צריך להוציא משקיפים כי לא היה ייצוג שווה לכל הקבוצות היא מגוחכת, כל מי שרצה למנות משקיפים יכול היה לעשות זאת”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הנאום של טובה מעוז לרגל יום השואה

יובל שטייניץ: “נתניהו לא זקוק לכפיים מהמחנה הציוני”

אריק זיו ויזר

שר החינוך חושף : אלו הסיבות שבגינן פוטר גבי אביטל

אריק זיו ויזר

המנוף האינטליגנטי בליכוד

אריק זיו ויזר

מי ממשיך את ז’בוטינסקי היום?

אריק זיו ויזר

דגן גידל מחל בשומרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן