20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

במועצה האזורית שומרון נערכים לקליטת אלפי מפונים מאזורי האש בצפון

חמ”ל אירוח: 1-700-700-106

מועצה אזורית שומרון נערכת בשעות אלה לקליטת אלפי מפונים מפונים מישובי הצפון, העומדים להתפנות מבתיהם בשעות הקרובות.
ראש המועצה האזוית שומרון , גרשון מסיקה, הודיע לשר הרווחה יצחק (בוז’י) הרצוג, כי המועצה ערוכה, לקלוט את כל מי שיהיה צורך בקליטתו בשומרון, על בסיס תוכנית שהוכנה במועצת שומרון לפני כשנה וחצי ותורגלה בקיץ במהלך תרגיל העורף הארצי בקיץ האחרון, לקליטה בישובי ומאחזי השומרון של 530,000 מפונים במצב חירום של הפזגת עורף מדינת ישראל בטילים.
“תושבי השומרון ישמחו לארח ולקבל בחיבוק ובאהבה כל אזרח מפונה” – אמר מסיקה – בעבר כבר אירחו תושבי השומרון בבתיהם תושבי ערים מופגזות במלחמת המפרץ, במלחמת לבנון השניה ובמבצע ‘עופרת יצוקה’. נשמח לעשות זאת גם עכשיו.
מנכ”ל מועצת שומרון אשר פאהן מרכז את המבצע, האגף לשירותים חברתיים ומחלקת בטחון במועצה הקימו חמ”ל לריכוז המבצע.
במועצה האזורית שומרון נפתח חמ”ל לקליטת ושידוך בין מפונים מהצפון למשפחות ובתי ספר שדה בשומרון. מספר הטלפון של החמ”ל: 1-700-700-106.
כזכור, במסגרת תרגיל העורף הלאומי שנערך בקיץ האחרון, תרגלו במועצה האזורית שומרון וברשות החירום והמל”ח קליטת עשרות אלפי אזרחים שיפונו מכל רחבי הארץ במצב חירום לאומי של ירי טילים לא קונבנציונאליים על מדינת ישראל.
לפני כשנה וחצי שלח ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה  לסגן שר הבטחון, ח”כ מתן וילנאי (העבודה), תכנית לקליטה ואירוח של 530,000 מפונים מאזורי הארץ השונים. התכנית הוכנה בחשאיות ע”י מחלקת בטחון והיחידה האסטרטגית במועצה במשך שלושה חודשים, והיא מתבססת על הנסיון שהצטבר בישובי השומרון בשנים האחרונות, אשר כבר התרגלו  לארח תושבים שנמלטים מבתיהם המופגזים בזמן מלחמה אל השומרון במלחמת המפרץ (תושבי תל אביב והמרכז), במלחמת לבנון השנייה (תושבי הצפון) ובמבצע “עופרת יצוקה” (תושבי הדרום).
כעת נערכים בישובי המועצה האזורית שומרון לארח את האזרחים שיפונו מהצפון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר הכנסת וסגניתו ח”כ קורן נפגשו עם שופט ביהמ”ש העליון האמריקאי

Gilad Trugbild

החיילים כבר לא בודדים – התייחסות מאת עו”ד ניר קמחי

אריק זיו ויזר

דרום קרולינה עם השומרון – הסנאטור הבכיר אלן קלמונס סייר במקום

אריק זיו ויזר

העם יחליט האם יאיר מתאים

אריק זיו ויזר

הליכוד גאה וצבעוני יותר מתמיד

אלי חזן

ראש אגף הסברה וקשרי חוץ בהרצאה לסטודנטים

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן