18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

בלעדי לליכודניק : נתניהו החליט על שיטת הפתקים בפריימריז

לליכודניק נודע כי ראש הממשלה החליט שבפריימריז הקרובים מתפקדי הליכוד יצביעו בפתק ולא דרך המחשב


כיצד יצביעו מתפקדי הליכוד בפריימריז ? האם באמצעות פתקים או דרך המחשב ? השאלה הזאת מעניינת במיוחד את המתמודדים לכנסת וזאת משום ששיטת ההצבעה עלולה/עשויה לקבוע גורלות פוליטיים.


לליכודניק נודע כי נתניהו גמר אומר בליבו להחזיר את שיטת הפתקים, כלומר, הצבעה באמצעות פתק ולא דרך המחשב, כפי שנעשה בפריימריז שנערכו ב – 9 בדצבמר 2008.


הדבר עומד בניגוד גמור לחזונו של ראש הממשלה בדבר המודרניזציה הנדרשת למערכת הפוליטית והצורך "להתממשק" עם עולם האינטרנט. כזכור, יו"ר התנועה התעקש בפעם הקודמת על הצבעה ממוחשבת ולא בכדי – הוא ביקש להכניס מועמדים בעלי הערכה. אחת ההשערות העולות הן שראש הממשלה קיבל את דעתם של מועמדים אשר אינם זוכים להערכה ציבורית אך יש להם כוח רב בתנועה. 


יש לזכור כי שיטת בחירות המבוססת על פתקים תגביר את כניסתם של אלו המאורגנים פוליטית בתוך התנועה אך אינם מוכרים ומוערכים מחוצה לה. הדבר מסכן מועמדים בעלי הכרה ציבורית עמוקה ומעלה את הסיכוי שבבחירות הבאות רשימת הליכוד תורכב במידה רבה ממועמדים שכאלו.


את הדוגמא קיבלנו בבחירות לועידה שלא היו ממוחשבות אלא מאורגנות בפתקים.




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את מוטי אוחנה

אריק זיו

בניגוד לתדמית : בוגי הכי פופולארי בהתאמה לשר ביטחון

אריק זיו ויזר

גבי אשכנזי בדרכו לליכוד?

אלי חזן

לאחר הבחירות : בליכוד נערכים לבחירות לרבנות הראשית

אלי חזן

היום, יום הולדת שמח ליעקב וידר

אלי חזן

ליכודניק מאחל מזל טוב למשפחת מיכאלי לרגל בר המצווה של הבן

ליכודניק
דילוג לתוכן