20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

בלי חרות ובלי כיפה

ערוץ 2: ביבי פנה לדובר צה”ל אבי בניהו לשמש כראש הסגל בלשכתו. 
נתניהו אינו מסוגל למצוא לצוות שלו, בן לתנועת החרות, לכן פנה לאיש אשר חונך ע”י השומר הצעיר.
בניהו גדל והתחנך בתל אביב. בנעוריו למד בתיכון “שבח” בעיר. בצעירותו היה בניהו מדריך ב”שומר הצעיר”, ושם נחשף לתקשורת. בשירותו הצבאי שימש כמש”ק מודיעין בחיל האוויר. לאחר שירותו הצבאי עבר להתגורר בקיבוץ להבות חביבה, שם הוא מתגורר עד היום, עם אשתו ושלושת ילדיו.

הוא החל את פעילותו התקשורתית בשנת 1982 ככתב העיתון “מעריב” באזור השרון. לאחר מכן עבד כפרשן צבאי בעיתון “על המשמר”. ב-1992 מונה לראש ענף הקישור לעיתונות בצה”ל, ביחידת דובר צה”ל.

בשנת 1995 מינה אותו ראש הממשלה דאז יצחק רבין ליועץ התקשורת לענייני ביטחון לראש הממשלה. לאחר רצח יצחק רבין נשאר בתפקיד תחת ראש הממשלה שמעון פרס, וכאשר הפסיד פרס בבחירות בשנת 1996 מונה בניהו ליועץ התקשורת של שר הביטחון יצחק מרדכי.

כשפוטר מרדכי מתפקידו יצא בניהו לחופשה ללא תשלום, וב-1999 מונה כפרשן צבאי בתחנת הרדיו גלי צה”ל. בשנת 2001 מונה למפקד גלי צה”ל וקיבל דרגת אלוף משנה. בניהו שימש כמפקד התחנה ועורך ראשי עד אוגוסט 2007. ביוני 2007 נבחר על ידי הרמטכ”ל גבי אשכנזי לשמש כדובר צה”ל במקומה של מירי רגב. מינויו נכנס לתוקף בתאריך 7 באוגוסט 2007.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

דניאל נחמיה

הגדלה משמעותית לתקציב התרבות לשנים 2009-2010

אריק זיו ויזר

נמזער ההשלכות הכלכליות של ההקפאה

אריק זיו ויזר

נתניהו : “נכבד החלטת בית המשפט בנושא מגרון”

אלי חזן

עידן חדש לעם היהודי – נתן שרנסקי יו”ר הסוכנות

אריק זיו ויזר

גם בים יש ביטחון

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן