20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

בליגה של הגדולות

ביום חמישי האחרון אירח אגף קשרי חוץ והסברה בליכוד את רון נהרינג וריק טיילור, מי שהיו בצוות הקמפיין של המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית – טד קרוז – להרצאה מרתקת על ניהול קמפיינים ותקשורת. עשרות המשתתפים שנכחו בהרצאה העידו פה אחד כי מדובר היה באירוע מהמוצלחים ביותר שידעה מצודת זאב בשנים האחרונות, והן מבחינת הארגון והן מבחינת התוכן מדובר היה באירוע ברמה בינלאומית.

כמו הרבה דברים טובים גם החיבור לרון נהרינג נוצר ממש במקרה וממקום לא צפוי כלל, או כמו שתיאר זאת ראש משלחת הליכוד לארגון האירופאים הצעירים השמרנים (EYC), רז גרנות – הכל התחיל מסנדוויץ' פסטרמה בבריסל.

בדצמבר האחרון הגיעו לכנס בבריסל, של ארגון האירופאים הצעירים השמרנים, רכז קשרי חוץ בליכוד, תמיר ורצברגר, וראש משלחת הליכוד לארגון, רז גרנות, לטובת צירוף הליכוד לחברות בארגון. לאותו כנס הוזמן גם רון נהרינג, ששימש בעבר כמנהל הקמפיין של טד קרוז לראשות המפלגה הרפובליקנית, וכיום מרצה לארגונים ומפלגות המשתייכים לימין-מרכז השמרני, במטרה להעניק להם כלים וידע במגוון נושאים הקשורים לפוליטיקה, על מנת לחזק את הערכים השמרנים בעולם, כמרצה אורח.

הודות ליזמתו ותושייתו של גרנות, שניגש לרון באחת מההפסקות ודן איתו על שיתוף פעולה עם הליכוד, נוצר החיבור, שהתוצאה הסופית שלו היא הרצאה של טובי המומחים בעולם אל מול חברי ליכוד, בישראל.

על הארגון של האירוע שקד בחודשים האחרונים אגף קשרי חוץ והסברה, בהובלתו של מנהל האגף, אלי חזן, ובסיוע של צעירי הליכוד, ארגון חזון לאומי של אריאל קלנר וישראל שולדינר, של מנכ"ל הליכוד, צורי סיסו ושל יועצו של ראש הממשלה, עומרי אקוניס.

את האירוע הנחה רכז קשרי חוץ, תמיר ורצברגר, שבין השאר אמר למשתתפים: "אתם בדרך כלל מחוברים לפעילות אגף קשרי חוץ דרך הרשתות החברתיים אבל חשוב לנו לא רק להביא את הליכוד וישראל לעולם אלא להביא את העולם לישראל ולליכוד גם, ולחבר אתכם באופן ישיר לפעילות".

האירוע הוכתר כהצלחה גדולה, ובאוקטובר הקרוב יחזרו רון נהרינג וריק טיילור לישראל, ובאגף קשרי חוץ והסברה כבר שוקדים מולם על הרצאה נוספת לחברי ליכוד.

יש למה לצפות!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השבוע : פרשת אמור

אלי כהן

פוליטיקאיות חייל

אלי חזן

1992 = 2019 ?

אריק זיו

טל גלבוע – חילוץ חיות שנכלאו בידי פלסטינים

דניאל נחמיה

אלי חזן מול זאב שטרנהל

אריק זיו

ההפגנות בעד נתניהו : תעודת כבוד לגוש הימין

עינר אביב
דילוג לתוכן