30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

בית שמש- הליכוד הוא בלב, הליכוד הוא בראש /מאת: משה שפיבק

לראשונה מזה שנים, החזירה בית שמש את כבודה האבוד כ’עיר ליכודניקית’ תושבי בית שמש הורגלו זה מספר מערכות בחירות- ארציות ומקומיות כאחד- כי שני המקומות הראשונים כבר שמורים ‘בלנקו’ ליהדות התורה ולש”ס ואילו הליכוד מתמודד על המקום ה-3. בשפל הגדול ב-2006 הדרדר הליכוד למקום הרביעי, כשאת המקום השלישי תפסה אז הסיעה המאוחדת מפד”ל-איחוד לאומי. אך סיעה זו התפצלה ל-2, שיחד הגיעו ל-11% בלבד. ב’יהדות התורה’ היו מאבקים פנימיים שגרמו למצביעים רבים לפעול אחרת ובש”ס הייתה זליגה של מצביעים מסורתיים לכיוון הליכוד וישראל ביתנו, כך יצא, כי הליכוד, שהכפיל את כוחו מ-11% ב-2006 ל-22% הפעם, דורג ראשון בעיר בית שמש. אך הישג זה לא גרע מתחושת ההחמצה של אי כניסתה של בת בית שמש, הגב’ קטי שטרית, שדורגה במקום ה-31.
שטרית שימשה 15 שנה כמנהלת לשכתו של ראש העיר, דניאל וקנין וקודם לכן הייתה אשת חינוך. בנובמבר האחרון, לאחר הפסדו של וקנין בבחירות לעירייה, הודיע על התמודדותה בפריימריז במחוז ירושלים. שטרית השיגה את הניצחון המוחץ ביותר שנרשם במחוז כל שהוא. מול 7 מתמודדים זכתה ב-41% תמיכה, כשהיא מותירה מאחור את סלבין במקום השני בפער של 14%.
שטרית התייחסה לתוצאות בחיוב רב: “כל הפעילים בבית שמש בפרט ובמחוז ירושלים בכלל, עשו עבודה נפלאה. אני מודה להם על העבודה הקשה, התמיכה והאהבה. אני שמחה בשביל כל אחד מהם על ההישג הנפלא וכן על כך שגם בירושלים דורגנו ראשונים. יש בהחלט אכזבה על כך שלא נבחרתי, אך אני מעודדת מהתוצאות הכלליות באזורנו ואני קוראת לכולם להרים ראש ולהיות גאים בתנועה ובהישגיה”.
גם ביישובי המועצה האזורית מטה יהודה, המקיפים את בית שמש, רשם הליכוד הישג מרשים. מתוך 57 יישובים, דורג הליכוד במקום הראשון ב-28! וזה כולל גם את צור הדסה, היישוב העירוני הגדול במועצה. קדימה דורגה ראשונה ב-10 יישובים, שס ב-6, העבודה ב-3, מרצ ב-2 וחד”ש ב-1. על שבעה יישובים לא נמסר מידע.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ס’ ראש העיר, ארנון גלעדי: “נפעל להוציא את הצעירים התל אביבים מהאדישות ולהביא את העיר להישגים”

אריק זיו ויזר

משה דולגין וסמואל שמואל יקירי העיר תל אביב

אריק זיו ויזר

תגובה לאריק זיו: אין לגיטימציה לדבריך

אריק זיו ויזר

ברכות ליהודית בנד ולברוך נתח

אלי חזן

Yes, we can’ or ‘I have a dream’/את: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

מילה של דרעי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן