24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

ביקור שר האוצר יובל שטייניץ וח”כ ציון פיניאן בבית שאן ועפולה

רוח גבית לחיזוק הצפון והפריפריה הורגשה ביום ד’ האחרון ה-13/4/11 בעת ביקורם של שר האוצר ח”כ ציון פיניאן בבית שאן ובעפולה

שר האוצר וח”כ פיניאן סיירו בבית שאן יחד עם ראש העיר ג’קי לוי וחנכו בטקס מרגש את מתחם הספורט החדש ע”ש סא”ל עמנואל מורנו, בהשתתפות נציגי משפחת מורנו, עובדי הערייה ותושבי העיר הרבים שפקדו את המתחם ומילאו בילדים צוהלים את האולמות בו.

 

ראש עיריית בית שאן בדברים שנשא:”שיתוף הפעולה בין ח”כ פיניאן כנציג הצפון בכנסת ובין שר האוצר שטייניץ הביא לפירות ברוכים ובצפון בפריפריה נהנים ויוצאים נשכרים מהם בכל התחומים:חינוך,פיתוח,תיירות וכו'” השר שטייניץ חיזק את דברי ראש העיר:”אתה לא יודע כמה זה נכון שח”כ ציון פיניאן פועל ללא לאות למען הפריפריה- אני יודע” עוד הוסיף השר:”לא תמצאו  חבר כנסת יותר חברתי שפועל למען הפריפריה הגליל והנגב מח”כ ציון פיניאן וגם כאן למען בית שאן”

 

בערב נערך כנס פעילי ליכוד בעפולה נוכחותם של מעל 200 הפעילים שגדשו את המקום הראתה ליכוד חזק ומאוחד. חברים נשאו דברים שיבחו והודו לנציגיהם בכנסת ובממשלה על פועלם.

 

השר שטייניץ:”אני שר האוצר , אני יודע מה באמת קורה, מי הנציג הכי נאמן, הכי יעיל של הפריפריה, ומי חבר כנסת חברתי- לא באסמסים אלה במציאות. בכל הכנסת בכל ועדת הכספים לא תמצאו אחד שהוא יותר חברתי מח”כ פיניאן. יש כאלה שמדברים המון, בפועל לא השפיעו בכלום, יש כאלה שלא כל הזמן מנפנפים בדגל הפריפריה אבל עושים המון- בלעדיו לא הייתי מצליח לעזור לפריפריה”

 

סיכום את הדברים: ח”כ פיניאן באומרו:”אנחנו פה בשביל העם,תתמכו , תפרגנו, תקראו את המפה התקשורתית נכון ותראו שבהיעדר תקשורת אוהדת ואובייקטיבית התפקיד שלכם הוא להיות שגרירים נאמנים של העשייה בממשלה כדי להפיץ אותה כל אחד ואחת בתוך בין בני ביתו,בתוך מעגל החברים וכן הלאה “

 

הפאנל הנכבד סיים את הכנס בהרמת כוסית וברכות לכבוד חג החירות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישראל ורוסיה יחתמו על הסכם קופרודוקציה והסכם שיתוף פעולה בתחום התרבות

אריק זיו ויזר

בוגי העלה על נס את חיים הרצוג ז”ל

אריק זיו ויזר

אדלשטיין נלחם בגורמים אנטי ישראליים בפייסבוק

אריק זיו ויזר

חוק(ת) איתן

אלי חזן

שר ההסברה על האלימות הלילה ביצהר: ברק איבד את העשתונות

אלי חזן

יעלון והפוליטיקה החדשה

אלי חזן
דילוג לתוכן